Latvijas robežkontroles punktos izveidojusies gara rinda; kopumā rindā stāv vairāk nekā 1000 kravas auto [papildināts]

© f64.lv, Gints Ivuškāns

Sestdienas rītā trīs Latvijas robežkontroles punktos, gaidot iebraukšanu Krievijā vai Baltkrievijā, rindā kopumā stāv vairāk nekā 1000 kravas auto, liecina Valsts robežsardzes apkopotā informācija.

Vislielākās rindas ir uz Latvijas-Baltkrievijas robežas. Pāternieku robežpunktā savu kārtu gaida 660 kravas auto. Tik liels rindā esošu kravas auto skaits novērojams jau kopš 1.decembra vakara.

Terehovas robežpunktā uz Latvijas-Krievijas robežas rindā stāv apmēram 430 kravas auto. Kopš pusnakts to skaits ir samazinājies vien par 10.

Savukārt Grebņevas robežpunktā uz Latvijas-Krievijas robežas gaida apmēram 340 kravas auto.

Garās rindas novērojamas no novembra sākuma, kad strauji sācis pieaugt kravas auto skaits pie robežpunktiem.

Jau vēstīts, ka pēdējās nedēļās vairākas nelegālo migrantu grupas ir mēģinājušas iekļūt Eiropas Savienībā caur Igaunijas ziemeļaustrumu pierobežu Narvā.

Savukārt Somijā nolemts slēgt visus robežas šķērsošanas punktus ar Krieviju. Lēmumu Helsinki pamatoja ar nelegālo imigrantu skaita pieaugumu.

Latvijā

Trīs gados valsts pārvaldei ir jāpārskata savas izmaksas par vismaz 450 miljoniem, tā šonedēļ notikušajās ekonomikas debatēs Saeimā izteicās finanšu ministrs Arvils Ašeradens. Viņš pieļāva iespēju, ka taupības nolūkā varētu apvienot ministrijas. Klimata un enerģētikas ministrija ir jaunākā no visām - to izveidoja pirms diviem gadiem, taču Valsts kontrole nesen publiskotā revīzijā arī tur atradusi neefektīvu naudas pārvaldi. Ministrija no budžeta pētījumiem saņem vairāk naudas, nekā spēj izmantot, norāda TV3 raidījums "Nekā personīga".

Svarīgākais