"Vilcieni ViVi, bet autobusi PiPi?" Cilvēki neizpratnē par "Pasažieru vilciena" jauno zīmolu

© Ekrānuzņēmums

"Mums ir jauns zīmols! No šodienas pakāpeniski pārejam uz zīmolu “Vivi”," mikroblogošanas vietnē "X" ar priecīgu vēsti dalījies "Pasažieru vilciens". Cilvēki par jauno nosaukumu steidz ironizēt.

Jaunā logotipa izstrāde izmaksājusi 3900 eiro bez PVN. Kopējās elektrovilcienu interjera un eksterjera krāsojuma dizaina izstrādes, jaunā logo izstrādes, vizuālās atpazīstamības vadlīniju jeb stila grāmatas izstrādes izmaksas ir 34 100 eiro bez PVN, liecina uzņēmuma sniegtā informācija. Atklāts iepirkums tika veikts 2019. gadā, un izvēlēts pakalpojuma sniedzējs ar zemākās cenas un uzņēmuma vērtībām atbilstošākās idejas piedāvājumu. Pakalpojumu sniedza SIA "Printpigeons" radošā komanda “Dizaina studija TEIKA”.

Nosaukums “Vivi” ir veidots no saukļa “Vienā vilcienā” vārdu pirmajiem diviem burtiem. Sauklis “Vienā vilcienā” simbolizē pārvietošanos no punkta A uz punktu B ātrā, paredzamā un uzticamā veidā. Tas runā par kustību un cilvēku pārvietošanās paradumiem: cilvēki ir vienoti braucienā, kas ļauj visur paspēt laikā, neatkarīgi no katra galamērķa. Skatoties no valodnieciskā aspekta, no latīņu “vīvus” atvasinātais “vivi” nozīmē dzīvs. Vilciena pasažieru pārvadājumi nodrošina iedzīvotājiem pārvietošanos un mobilitāti, tie palīdz radīt iespēju dzīvei un ilgtspējīgai attīstībai.

Cilvēki jauno ziņu uzņēma lielākoties bez sajūsmas, mikroblogošanas vietnē "x" rakstot savas pārdomas:

"Apsveicu, AS "Pasažieru vilciens" vadība ir sasniegusi gadu veca bērna līmeni";

"Pī... Maksāt desmitus tūkstošus par kaut ko tik bērnišķīgu un nesakarīgu, sēžot paralēli uz valsts dotācijām";

"Vivi ir saīsinajums Vienam Vilcienam?";

"Labi, vilciens ir Vivi. Kādus vēl valsts zīmolus varētu labi pārdēvēt? Es sākšu: AirBaltic - Lili".

"Valsts Policija - Piu Piu";

"NMPD - Viu Viu";

"Autobusi - PiPi"

"Latvijas pasts - PaPa"

"Latvenergo - Elel",

"Sadales tīkls - Tītī";

"Tet - Tete";

"VNĪ - Nene".

Svarīgākais