Traģiskajā avārijā uz Jūrmalas apvedceļa cietušo cilvēku piederīgos aicina paņemt autobusā palikušās mantas

© Ieva Zemīte

Traģiskajā avārijā, kas svētdien, 12.novembrī notika uz Jūrmalas apvedceļa pie Spuņciema, avārijā iesaistītajā autobusā ir palikušas pasažieru mantas. Latvijas Sabiedriskais Autobuss, kura autobuss veica liktenīgo reisu, aicina piederīgos paņemt autobusā palikušās personīgās lietas.

Savā "Facebook" kontā Latvijas Sabiedriskais Autobuss, ievietojis ierakstu: "

Latvijas Sabiedriskais Autobuss, kura "Rīga- Kuldīga" autobuss iekļuva ceļu satiksmes negadījumā svētdien,12.novembrī. Autobusā tika atstātas pasažieru mantas, tādēļ aicinām pasažierus zvanīt uz diennnakts bezmaksas informatīvo tālruni + 371 67113322 un aprakstīt mantas izskatu, lai varam tās atgriezt.
Aicinām dalīties ar šo ziņu, jo iespējams, ka jūsu tuvinieks šobrīd atrodas slimnīcā un pats to nevar izdarīt."

Latvijā

“Mans uzdevums ir nodrošināt, lai “airBaltic” darbojas veiksmīgi un lai tam ir nepieciešamie līdzekļi to paveikt. Jāatceras arī, ka negatīva publicitāte kaitē tieši uzņēmumam un tā akcionāriem – ne jau Martinam Gausam kā vadītājam. Martins Gauss ir un paliks labais puika,” tā 2023. gada februārī intervijā “Neatkarīgajā” par sevi stāsta “airBaltic” valdes priekšsēdētājs Martins Gauss.

Svarīgākais