Gaidāmas izmaiņas reģionālo autobusu maršrutu tīklos Dienvidkurzemes, Kuldīgas, Mārupes un Bauskas novados

© Ģirts Ozoliņš/F64

Sabiedriskā transporta padomes sēdē piektdien, 29.septembrī, apstiprinātas izmaiņas reģionālo autobusu maršrutos Dienvidkurzemes, Kuldīgas, Mārupes un Bauskas novados, aģentūru LETA informēja Autotransporta direkcijā (ATD).

Tostarp nolemts atklāt jaunu reģionālās nozīmes autobusu maršrutu Grobiņa-Durbe-Skrunda-Durbe-Grobiņa ar reisiem katru dienu plkst.05.15 un plkst.20.01.

ATD atzīmē, ka tādējādi pasažieri varēs ērtāk nokļūt Skrundas stacijā, lai ar vilcienu dotos Rīgas vai Liepājas virzienos.

Tikmēr reģionālās nozīmes maršrutos Rīga-Jaunmārupe un Rīga-Mārupe noteikts 1,6 kilometru attālums starp pieturām posmā "Autoosta" - "Rīga (Elizabetes iela)".

Savukārt saistībā ar jaunizbūvēto Ķekavas apvedceļu, reģionālās nozīmes maršruta Rīga-Bauska reisos starp pieturām "Rīgas starptautiskā autoosta" un "Krustkalni" attālums turpmāk būs nevis 8,42 kilometri, bet gan 8,49 kilometri, starp pieturām "Krustkalni" un "Pagrieziens uz Baložiem" - 1,2 kilometri iepriekšējo 1,35 kilometru vietā, bet starp pieturām "Pagrieziens uz Baložiem" un "Pagrieziens uz Pļavniekkalnu" - 3,4 km nevis 2,65 kilometri kā iepriekš.

Tāpat ATD sēdē prezentēja redzējumu biļešu veidu attīstībai reģionālās nozīmes sabiedriskajā transportā. Uzsvaru paredzēts likt uz kompleksu risinājumu, kurā ietilpst maršrutu tīkla pārskatīšana, jaunu produktu ieviešana un piedāvājuma uzlabošana, kā arī biļešu maksas politikas maiņa par labu regulārajiem sabiedriskā transporta lietotājiem.

Latvijā

Dzelzceļa "Rail Baltica" projektā ir jāņem vērā, ka privātās un publiskās partnerības (PPP) modeļa izveide ir sarežģīta un laikietilpīga, trešdien "Rail Baltica" parlamentārās izmeklēšanas komisijā sacīja Finanšu ministrijas (FM) valsts sekretāre Baiba Bāne.

Svarīgākais