CSDD atzīts par viscilvēcīgāko zīmolu Latvijā

© Dāvis ŪLANDS, F64 Photo Agency

Šā gada 22.septembrī Tallinā "Baltijas Zīmola forumā" jeb "Baltic Brand Awards" tika paziņoti Baltijas mīlētākie, zaļākie, cilvēcīgākie, meklētākie un visstraujāk augošie zīmoli Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. CSDD starp 600 Baltijas zīmoliem atzīts par viscilvēcīgāko zīmolu Latvijā, informē direkcijā.

Cilvēcīgāko zīmolu TOP 10

1. CSDD;

2. Olainfarm;

3. Grindex;

4. Latvijas Valsts meži;

5. Lidosta Rīga;

6. Latvijas Dzelzceļš;

7. Silvanols;

8. LIAA;

9. Veselības centrs 4;

10. Altum.

Jāpiezīmē, ka pagājušajā gadā CSDD tika atzīts kā 2. cilvēcīgākais zīmols Latvijā, bet vēl gadu iepriekš ierindojās 5.vietā.

"Esam patiesi gandarīti saņemt šo apgalvojumu", atzīst valdes priekšsēdētājs Aivars Aksenoks. "Šī balva ir īpašs pagodinājums CSDD komandai, pirmkārt, nerimstoši īstenojot aktuālus satiksmes drošības pasākumus - sociālās kampaņas par dažādām tēmām ceļu satiksmē, kā arī bērnu izglītības programmas. Un, otrkārt, mēs apzināmies, ka brīdī, kad klienti saņem CSDD sniegtos pakalpojumus, vairumā gadījumu tie izjūt zināmu satraukumu - jaunas vadītāja apliecības iegūšana, transportlīdzekļa tehniskā apskate vai reģistrācijas darbības ar transportlīdzekļiem - tā katram ir ļoti personiska pieredze, ko nereti cilvēki atceras visu dzīvi. Tāpēc, šajos brīžos ir svarīgi rast pareizo apkalpošanas atslēgu, un šī balva ir tam apliecinājums. Tās saņēmējs ir ikviens no mums, un ar to patiesi lepojos."

"Baltijas zīmola foruma 2023" organizētāji sabiedrības priekšstatu par zīmola cilvēcīgumu nosaka jau sesto gadu un tas tiek noteikts ar jautājumu: "Vai, jūsuprāt, šis zīmols ir sociāli atbildīgs (dara labas lietas sabiedrībā)?" (atbilžu varianti "Jā" vai "Nē").

Zīmolu cilvēcīgums = iedzīvotāju īpatsvars, kas zīmolu atzinuši par sociāli atbildīgu pret sabiedrību.

Rezultātus ar "Norstat Baltic" komandas palīdzību nosaka, aptaujājot vairāk nekā 3000 cilvēku Baltijas valstīs. Aptaujas pamatā ir "Brand Capital" pētījums, kas ir plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums Baltijā, apkopojot datus par vairāk nekā 600 zīmoliem un 300 dzīvesstila jautājumiem.

Svarīgākais