Zivtiņš: No 1.septembra Ceļu policija faktiski ir likvidēta kā struktūra

© Ekrānšāviņš

Kā zināms, Latvijā vairs neielaiž auto ar Krievijas numuriem. Raidījumā "Preses klubs" tika iztirzāts jautājums, kas notiks ar iepriekš ielaistajiem spēkratiem Latvijā, kuriem ir Krievijas numurzīmes.

"Ir jau daļa apzinīgi un pārreģistrēsies un paņems Eiropas numurzīmi, bet daļai uz to būs nopļauties. Kāpēc? Tāpēc, ka kontrole uz mūsu ceļiem ir katastrofāli zema. Faktiski no 1.septembra Ceļu policija likvidēta kā struktūra, ir tikai reaģēšanas spēki. Ir tikai laika jautājums, ka mēs iebrauksim "ziepēs"," uzskata Edmunds Zivtiņš, Saeimas deputāts, partijas LPV valdes loceklis, Ceļu policijas priekšnieks (2004-2014).

Artūrs: Tāda ceļu policija neeksistē jau sen. Bija atsevišķas satiksmes uzraudzības rotas. Šobrīd būs patruļpolicijas, kas uzraudzīs ceļu satiksmi. Ļoti pareizs un saprātīgs risinājums.

Emuārs: Tagad visi dara visu. Pēc vajadzības. Ir 3 grupas - izmeklēšana, prevencija, reaģēšana. Tad lūk - ceļu policijas funkciju pilda reaģēšanas spēki.

Māris: Gan jau viņš ar to bija domājis Satiksmes uzraudzības rotas likvidāciju, kas formāli arī bija ceļu policija. Mums ir otrs lielākais uz ceļiem bojāgājušo skaits Eiropā, mēs likvidējam ceļu policiju. Tas ir pareizi vai nē?

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais