Latvijas Radio piektais kanāls atjaunojis satura formātu

© Pixabay.com

Viens no sabiedriskā medija Latvijas Radio kanāliem - radio "Pieci.lv" - atjaunojis saturu un piesaistījis jaunas ētera personas jeb dīdžejus, aģentūru LETA informēja Latvijas Radio pārstāvji.

Jaunajā formātā "Pieci.lv" sāks saknēt no trešdienas, 23.augusta plkst.7.

"Pieci.lv" direktors Kārlis Kazāks norāda, ka jaunajā skanējumā kanāla lineārais ēters domāts 20 līdz 45 gadus veciem klausītājiem, savukārt jaunāko auditoriju vecumā no 15 līdz 25 gadiem plānots uzrunāt multimediju vidē, kas ļauj radīt mērķauditorijai atbilstošu saturu viņiem interesantākā formā.

Latvijas Radio valdes locekle programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos Ieva Aile norāda, ka, būtiski mainoties satura patērēšanas paradumiem, tradicionālie mediji globāli sastopas ar lieliem izaicinājumiem - FM viļņu auditorija pakāpeniski sarūk, tiek meklēti risinājumi gados jaunu cilvēku uzrunāšanai.

Jaunais saturs tiks veidots un izvietots sociālo tīklu platformās un digitālajos kanālos, ievērojot mediju patērēšanas paradumus jauniešu vidē, informē Kazāks.

Jau ziņots, ka VSIA "Latvijas Radio" pagājušajā gadā strādāja ar 12,783 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12,9% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus zaudējumi pieauga par 77,1% - līdz 293 873 eiro.

Latvijas Radio reģistrēts 1992.gadā, un tā pamatkapitāls ir 1 854 685 eiro.

Latvijā

Dāvanas Ziemassvētkos saņem pārliecinoši lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju – 81 %, liecina “Eco Baltia vide” un “Latvijas Zaļā punkta” aptauja*. Kaut arī 86 % kā galveno kritēriju dāvanu izvēlē min dāvanas piemērotību tās saņēmējam, gandrīz puse – 45 % – no visiem dāvanu saņēmējiem, viņuprāt, saņem nelietderīgas un sev nepiemērotas dāvanas, kuras tiek atdotas ģimenes locekļiem vai draugiem, pārdāvinātas tālāk vai noliktas plauktā, kur tās krāj putekļus. Lai nevajadzīgajām dāvanām dotu otro iespēju, arī šogad “Eco Baltia vide” trīs Latvijas pilsētās uzstādīs dāvanu maiņas skapjus, kas darbosies no 18. decembra līdz 13. janvārim.

Svarīgākais