Divi jaunieši 18 dienu laikā šķērsos Latviju, dodoties no Zilupes līdz Ventspili

© Mārtiņš ZILGALVIS, F64 Photo Agency

2 jaunieši, 18 dienas, 600 kilometri un daudz neaizmirstamu piedzīvojumu un atmiņu! Laika posmā no 14.jūlija līdz 1.augustam divi jaunatnes darbinieki - Jēkabs Dzenītis un Dāniels Liecis - 18 dienu laikā šķērsos Latviju, noejot vairāk nekā 600 kilometrus, dodoties no Zilupes līdz Ventspilij, informē Kārlis Gailums, Klubs "Māja" - jaunatne vienotai Eiropai viceprezidents iekšlietās.

Pārgājiena galvenais mērķis ir mudināt cilvēkus pievienoties pārgājienam, uzklausīt vietējo iedzīvotāju pieredzes stāstus un piedzīvot Latvijas daudzveidīgo kultūru, vienlaikus piesaistot līdzekļus labdarības organizācijām, lai palīdzētu bērniem ar autismu un cīnītos pret mobingu Latvijā.

Dāniels Liecis uzskata, ka "Šis pārgājiens ir daudz vairāk nekā tikai 600 kilometru garas distances veikšana; tā ir iespēja iedziļināties Latvijas spilgtajā kultūrā. Pa ceļam sastopot simtiem cilvēku, kuri katrs nesīs savu unikālo dzīves pieredzi, mēs būsim liecinieki Latvijas bagātīgajai kultūrai, kas piesātināta ar vēsturi, bet, galvenokārt, izbaudīsim Latvijas dabas skaistumu." Visa piedzīvojuma laikā ikviens tiek aicināts pievienoties uz kādu no pārgājiena posmiem, kļūstot par pozitīvo pārmaiņu vēstnešiem. Katrā no pilsētām gājēji tiksies ar vietējiem iedzīvotājiem, tādā veidā veicinot kultūras apmaiņu, dažādu problēmu uzklausīšanu un unikālu vietu atklāšanu.

18 dienu garumā visiem interesentiem būs iespēja sekot līdzi abu gaitām arī attālināti pārgājiena sociālajos tīklos un mājaslapā, kur katru dienu tiks publicēti ne vien atskati no pārgājiena, bet arī dažādi citi jaunumi un intervijas, tādā veidā radot krietnu pārgājiena "Solis pāri Latvijai!" dienasgrāmatu! Tas ir veids kā justies klātesošiem un izjust pilnu emociju gammu arī tiem, kas nespēs pievienoties pārgājienam klātienē.

Latvijā

Vācijas interneta tirdzniecības uzņēmums "Zalando" trešdien paziņoja, ka grasās iegādāties konkurentu "About You" par 1,1 miljardu eiro, lai radītu Eiropas platformu, kas spētu labāk konkurēt ar Ķīnas interneta tirdzniecības milžiem.