Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (PMLP) turpina pilnveidot personu apliecinošu dokumentu - pases un eID kartes - noformēšanas un saņemšanas pakalpojumu kvalitāti.
Kā informē PMLP, ir izveidots jauns pakalpojums, kas ļaus klientiem ērti un vienkārši izvēlēties, kurā nodaļā saņemt noformētos dokumentus - eID karti un pasi.
"Pārvaldes svarīgākā prioritāte ir nodrošināt klientiem ērtus un modernus pakalpojumus. Ņemot vērā klientu atsauksmes, kā arī nerimstoši strādājot pie pakalpojumu uzlabošanas, lai tie atbilstu visaugstākajām klientu prasībām, radīts jauns pakalpojums - pasi vai eID karti var noformēt, piemēram, Daugavpils nodaļā, bet izvēlēties saņemt Rīgas 1. nodaļā," stāsta PMLP priekšniece Maira Roze.
Sākot ar trešdienu, 19.jūliju, visās 29 PMLP nodaļās Latvijas pilsoņiem un nepilsoņiem būs iespēja izmantot jaunu pakalpojumu - iesniedzot dokumentus personu apliecinoša dokumenta saņemšanai vienā PMLP teritoriālajā nodaļā, izvēlēties sagatavoto personu apliecinošo dokumentu saņemt citā PMLP teritoriālajā nodaļā, kas norādīta iesniegumā personu apliecinoša dokumenta saņemšanai.
Pakalpojums tiks sniegts bez maksas, t. i., izvēloties izmantot šo pakalpojumu, būs jāsamaksā tikai ierastā valsts nodeva par pases vai eID kartes noformēšanu.
Atgādinām: lai pakalpojumu saņemšana noritētu veiksmīgi, uz jaunās pases un/vai eID kartes nomaiņu OBLIGĀTI jāņem līdzi vecie personu apliecinošie dokumenti, kas būs jānodod nodaļā.