CSDD skaidro iemeslus lielajam klientu pieplūdumam uz tehnisko apskati

© f64.lv, Dāvis Ūlands

Lielo cilvēku pieplūdumu uz transportlīdzekļu tehnisko apskati otrdien, 11.jūlijā raisījis dažādu apstākļu kopums, tostarp tas, ka svētdiena un pirmdiena visām tehniskās apskates stacijām Latvijā bija brīvdiena, skaidro Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Komunikācijas departamenta vadītājas vietnieks Mārtiņš Mālmeisters.

Vienlaikus viņš norādīja, ka jūlijs ierasti bijis ļoti aktīvs tehniskās apskates veikšanas jomā, un klientu pieplūdums novērots ne tikai Rīgā, bet arī daudzviet citur reģionos.

"Domājams, ka klientu plūsma arī tuvākajās dienās būs pastiprināta visās tehniskās apskates stacijās Latvijā, un ir jau piesaistīts papildu darbaspēks, lai pakalpojums tiktu nodrošināts visiem klientiem," sacīja Mālmeisters.

Vienlaikus CSDD aicina klientus izmantot "e-CSDD", lai veiktu apmaksu par tehnisko apskati attālināti, tādejādi samazinot gaidīšanas laiku.

CSDD ir valsts akciju sabiedrība. Direkcija reģistrē transporta līdzekļus Latvijā, izsniedz vadītāju apliecības, veic automašīnu tehnisko apskati un sniedz citus pakalpojumus. Direkcijas kapitāldaļu turētājs ir Satiksmes ministrija.

Jau ziņots, ka CSDD apgrozījums pagājušajā gadā bija 52,747 miljoni eiro, kas ir par 4,3% vairāk nekā 2021.gadā, savukārt direkcijas peļņa pieauga par 74,4% - līdz 6,553 miljoniem eiro, liecina CSDD publiskotā informācija.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais