Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" pastiprinās kontroli pār partneru lidsabiedrībām un pasažierei, kuras suni-pavadoni neuzņēma lidmašīnā, segs visus izdevumus, aģentūrai LETA pavēstīja "airBaltic" pārstāvji, komentējot nedēļas nogalē izskanējušo gadījumu, kad pasažieres suni-pavadoni neuzņēma "airBaltic" partnersabiedrības "Carpatair" lidmašīnā.
"airBaltic" pārstāvji informē, ka uzņēmums ir saziņā ar pasažieri un vienojies, ka suni-pavadoni kopā ar pasažieres māti pirmdien nogādās Malagā un parīt atpakaļ Rīgā. "airBaltic" segs visas lidojumu izmaksas, kā arī atmaksās pasažierei izdevumus, kas saistīti ar lidojumu svētdien.
"airBaltic" atvainojas par šo situāciju un uzņemas atbildību, kā arī piekrīt, ka šādi gadījumi nav pieņemami, pauž kompānijas pārstāvji.
Tāpat lidsabiedrībā norāda, ka šobrīd notiek iekšējā situācijas izmeklēšana, lai pārbaudītu, kā uzlabot "airBaltic" informācijas iekšējo apriti, lai visas puses būtu simtprocentīgi informētas par jebkādām lidojumu izmaiņām vai pasažieriem uz klāja, kuriem nepieciešama īpaša aprūpe, tostarp pasažieriem ar īpašām vajadzībām.
Šis konkrētais gadījums pastiprinās "airBaltic" kontroli pār partneru lidsabiedrībām, uzsver "airBaltic" pārstāvji. Lidsabiedrība šobrīd ir saziņā ar "Carpatair", lai noskaidrotu precīzu atteikuma pamatojumu.
Vienlaikus lidsabiedrība "airBaltic" jau guvusi apstiprinājumu no šīs pašas lidsabiedrības, ka uzņēmums "Carpatair" pārskatīs savus pakalpojumu sniegšanas nosacījumus un turpmāk, sākot ar šo brīdi, suņi-pavadoņi tiks uzņemti.