CSDD sāk sociālo kampaņu "Pret braukšanu dzērumā"

© F64

Šodien sākas Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sociālā kampaņa "Pret braukšanu dzērumā", kuru par 39 900 eiro īstenos SIA "McCann Rīga", liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) informācija.

CSDD izsludinātajā konkursā par sociālās kampaņas "Pret braukšanu dzērumā" organizēšanu pieteicās trīs pretendenti.

Maija beigās līgums noslēgts ar "McCann Rīga".

CSDD pārstāvji aģentūrai LETA skaidroja, ka iepirkums radošās koncepcijas izstrādei kampaņai "Pret braukšanu reibumā" ir noslēdzies un ar izstrādātājiem darbs pie kampaņas saturiskās puses ir sākts.

Kampaņa sāksies 16.jūnijā un noslēgsies 2.jūlijā.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka "McCann Rīga" reģistrēta 1995.gadā, un tās pamatkapitāls ir 85 372 eiro. Uzņēmuma apgrozījums 2022.gadā bija 4,27 miljoni eiro, bet peļņa - 60 950 eiro.

"McCann Rīga" 85% daļu pieder SIA "MWG", bet 15% daļu - Valteram Jonātam.

Latvijā

Zviedrijas uzņēmums "Telia Company" ("Telia")parakstījis saprašanās memorandu ar Latviju, AS "Latvenergo" un VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs" (LVRTC) par visu tai piederošo fiksēto tīklu operatora "Tet" un mobilo sakaru operatora LMT akciju pārdošanu, teikts "Telia" paziņojumā uzņēmuma interneta mājaslapā.