"H.A.Brieger" investējusi 130 000 eiro jaunā sejas kopšanas produktu līnijā

© Vladislavs Proškins/F64

Kosmētikas ražotājs SIA "H.A.Brieger" paplašinājis zīmola "Dzintars" produktu klāstu ar jaunu sejas kopšanas līniju - "Dunte", kuras izstrādē un produktu realizēšanā tirgū ieguldīti 130 000 eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

Jaunās līnijas produktu klāstā ir septiņi produkti sejas, kakla un dekoltē zonas attīrīšanai, tonizēšanai un kopšanai nobriedušai ādai, lai cīnītos ar novecošanās pazīmēm.

Jau vēstīts, ka "H.A.Brieger", kas ir zīmola "Dzintars" īpašnieks, 2021.gadā strādāja ar 1,56 miljonu eiro apgrozījumu un 50 992 eiro peļņu. Kompānijas 2022.gada finanšu rezultāti pagaidām nav publiskoti.

"H.A.Brieger" reģistrēta 2006.gadā. Tās nosaukums līdz 2020.gada oktobra sākumam bija SIA "Instruments", bet līdz 2021.gada janvāra sākumam - "Dzintars Production". Kompānijas pamatkapitāls ir 284 500 eiro. "H.A.Brieger" īpašnieki ir SIA "Skinest Asset Management" (67%), kuras patiesais labuma guvējs ir Igaunijas uzņēmējs Oļegs Osinovskis, un SIA "Asko R" (33%), kuras īpašniece ir Anastasija Udalova.

Latvijā

Kopš šā gada 2. decembra, baudot “Rīgas balzama” produkciju, tiek stiprināti Totenhemas kluba futbolisti un otrādi – gūstot kārtējos vārtus futbolā, kluba dalībnieki apliecina pateicību alkohola lietotājiem. Jūlijs Šeflers ieķīlājis “Rīgas balzama” aktīvus futbola kluba īpašniekam, atsaucoties uz Apvienotās Karalistes uzņēmumu reģistru, ziņo Krievijas ziņu platforma PBK.

Svarīgākais