SIA "TNS Latvia" pētīs Latvijas nacionālo mediju vidi, saņemot 24 650 eiro

© Pixabay.com

Kultūras ministrijas (KM) pasūtīto pētījumu par Latvijas nacionālo mediju vidi par 24 650 eiro, neskaitot pievienotās vērtības nodokli, veiks SIA "TNS Latvia", liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) tīmekļvietnē.

Iepirkuma līgumā norādīts, ka uzņēmums apņēmies izveidot metodoloģiju Latvijas nacionālo mediju tirgus un auditorijas izpētei par 2023.gada pirmo pusgadu.

SIA "TNS Latvia" pētīs nacionālo mediju tirgu Latvijā, apkopojot un analizējot informāciju par nacionālajiem drukātajiem un elektroniskajiem medijiem, piemēram, to kopējo skaitu, īpašniekiem, patiesā labuma guvējiem, saturisko un tematisko ievirzi, cenu, valodu.

Tāpat uzņēmumam būs jāveic objektīvs nacionālo mediju auditorijas pētījums, izmantojot kvantitatīvās un kvalitatīvās pētījuma metodes, noskaidrojot Latvijas nacionālo mediju auditoriju. Līgums paredz, ka pētījums ir jāizstrādā četru mēnešu laikā, bet ne vēlāk kā līdz 22.septembrim.

Kompānija "TNS Latvia" reģistrēta 1993.gadā, un tās pamatkapitāls ir 85 372 eiro. "TNS Latvia" vienīgais īpašnieks ir Igaunijā reģistrētais AS "Emor". 2021.gadā "TNS Latvia" strādāja ar 3,062 miljonu eiro apgrozījumu un 474 264 eiro peļņu. Pērn uzņēmuma apgrozījums sasniedza 3,2 miljonus eiro, bet peļņa - 180 313.

Svarīgākais