Renārs Zeltiņš: Neesmu reklāmas stends

© Lauris Aizupietis/F64

Žurnāls "SANTA" aprīļa mēnesī pārsteidz ar īpaši krāšņu saturu, runājot par dažādām tēmām, kas skar ikvienu latvieti. Turklāt arī sabiedrībā zināmais šovmenis Renārs Zeltiņš ir starp pavasara jaunākajām tendencēm.

Neapšaubāmi, 21. gadsimtā, neviens vairs nešaubas, ka naudas pelnīšana var būt, pateicoties sociālajiem tīkliem, jo, ieliekot kādu publikāciju, kas skar attiecīgo zīmolu un uzņēmumu, reklāma noris nevainojami. Arī Latvijā ir pietiekami daudz influenceru, kas, publicējot saturu no uzņēmuma, piesaista jaunu klientu loku, pie kam, saņemot vēl par to naudu. Arī šovmenis Renārs Zeltiņš ir viens no daudzajiem, kam sadarbības epasta kastītē un citās sociālajās platformās, ienāk biežāk par biežu. Taču Zeltiņam ir savs viedoklis par sadarbībām sociālajos tīklos.

"Patiesībā ļoti izvērtēju, ar ko sadarboties. Ir arī striktas sarkanās līnijas, ko nekad nepārkāpšu, piemēram, cigarešu reklāmas. Primāri, lai man nav jāliekuļo un jāfeiko, cik ļoti produkts man simpatizē un to glorificēju tikai tāpēc, ka man par to maksā."

Neesmu reklāmas stabs, kurš noandelēs pašu vellu, jel dodiet tik dinārus!

"Nē, es vēlos, lai pie cilvēkiem aiztek autentiska un godīga atbilde par manu pieredzi. Pirms sadarbojos, izpētu, analizēju, ieklausos intuīcijā. Un, kad sadarbojos, esmu lojāls, uzticīgs un atbildīgs partneris," secina pasākumu un TV raidījumu vadītājs.

Latvijā

Vasaras ceļi vilina ar piedzīvojumu garšu – garāki pārbraucieni, izbraucieni ar ģimeni vai draugiem un vēlme izmantot katru saulaino dienu. Tomēr šis ir arī gada intensīvākais laiks uz ceļiem – pieaug satiksmes intensitāte, biežāk sastopami ceļu remontdarbi, un jārēķinās ar dažādiem neparedzētiem apstākļiem. Līdzās pozitīvai attieksmei un mieram pie stūres ir arī praktiski veidi, kā saglabāt drošību uz ceļa – padomos dalās Krišjānis Caune, FIA "ECO Rally" Latvijas komandas braucējs.

Svarīgākais