Žurnāls "SANTA" aprīļa mēnesī pārsteidz ar īpaši krāšņu saturu, runājot par dažādām tēmām, kas skar ikvienu latvieti. Turklāt arī sabiedrībā zināmais šovmenis Renārs Zeltiņš ir starp pavasara jaunākajām tendencēm.
Neapšaubāmi, 21. gadsimtā, neviens vairs nešaubas, ka naudas pelnīšana var būt, pateicoties sociālajiem tīkliem, jo, ieliekot kādu publikāciju, kas skar attiecīgo zīmolu un uzņēmumu, reklāma noris nevainojami. Arī Latvijā ir pietiekami daudz influenceru, kas, publicējot saturu no uzņēmuma, piesaista jaunu klientu loku, pie kam, saņemot vēl par to naudu. Arī šovmenis Renārs Zeltiņš ir viens no daudzajiem, kam sadarbības epasta kastītē un citās sociālajās platformās, ienāk biežāk par biežu. Taču Zeltiņam ir savs viedoklis par sadarbībām sociālajos tīklos.
"Patiesībā ļoti izvērtēju, ar ko sadarboties. Ir arī striktas sarkanās līnijas, ko nekad nepārkāpšu, piemēram, cigarešu reklāmas. Primāri, lai man nav jāliekuļo un jāfeiko, cik ļoti produkts man simpatizē un to glorificēju tikai tāpēc, ka man par to maksā."
Neesmu reklāmas stabs, kurš noandelēs pašu vellu, jel dodiet tik dinārus!
"Nē, es vēlos, lai pie cilvēkiem aiztek autentiska un godīga atbilde par manu pieredzi. Pirms sadarbojos, izpētu, analizēju, ieklausos intuīcijā. Un, kad sadarbojos, esmu lojāls, uzticīgs un atbildīgs partneris," secina pasākumu un TV raidījumu vadītājs.