Kāda ir Latvijas iedzīvotāju pieredze, iepērkoties sociālajos tīklos?

© F64

Kāda ir iedzīvotāju pieredze, iepērkoties dažādu sociālo tīklu tirdzniecības platformās, skaidroja TV3 raidījums "900 sekundes".

“Kantar” veiktā aptauja liecina, ka atbildes sadalījušās gandrīz tieši uz pusēm - teju puse iedzīvotāju pēdējo trīs gadu laikā ir iepirkušies sociālo tīklu tirdzniecības platformās. Un gandrīz tikpat daudz ir tādu, kas to nav darījuši.

Vairums cilvēku, kas iepērkas sociālo tīklu tirdzniecības platformās, nav saskārušies ar krāpšanas mēģinājumu. Piektā daļa apgalvo, ka viņus ir mēģināts apkrāpt, bet tas nav izdevies. Savukārt demitā daļa pircēju atzīst, ka ir tikuši apkrāpti.

Tikmēr 44% aptaujāto pēdējo trīs gadu laikā ir tirgojuši preces dažādu sociālo tīklu platformās, bet vairāk nekā puse to nav darījuši.

Lielākā daļa jeb 68% tirgotāju ar krāpšanas mēģinājumiem nav saskārušies, piektā daļa saka - mēģinājumi apkrāpt ir bijuši, bet nav izdevusīes. 5% tirgotāju vismaz vienu reizi tikuši apkrāpti.