Latvijā skatītājs pie TV ekrāna janvārī pavadīja vidēji 4 stundas un 30 minūtes dienā

© F64

Skatītākais televīzijas kanāls šogad janvārī Latvijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,5%, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānijas "Kantar" pārstāvji.

Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%, bet trešais - "TV3 Life", kura skatīšanās laika daļa bija 4,2%.

Ar 3,7% skatīšanās laika daļu sekoja kanāls LTV7, ar 2,8% - 8TV, kā arī TV6 un "TV3 Plus", kura abu skatīšanās laika daļa bija 2,6%.

Viena procenta skatīšanās laika daļu janvārī pārsniedza arī kanāli 360TV, STV un TV24.

Janvārī programmu topa pirmajā vietā ierindojās raidījums "de facto" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 9,2% jeb 163 300 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Otra skatītākā TV programma janvārī bija Baibas Sipenieces-Gavares stāvizrāde "Vienreiz jau var!" kanālā TV3, kuru vēroja 9,1% jeb 162 400 Latvijas iedzīvotāju, kam sekoja "Panorāma (Svētdienā)" kanālā LTV1 ar vidēji 8,5% jeb 151 300 skatītājiem.

Seko "TV3 ziņas", ko janvārī vidēji skatījās 8,2% jeb 145 900 iedzīvotāju, "Panorāma (Sestdienā)", ko vēroja vidēji 7,7% jeb 136 800 Latvijas iedzīvotāju, un dziesmu aptaujas "Muzikālā banka" apbalvošanas ceremonija LTV1 ēterā, ko skatījās 7,5% jeb 134 000 iedzīvotāju.

"Kantar" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka viens TV skatītājs pie TV ekrāna janvārī pavadīja vidēji 4 stundas un 30 minūtes dienā, tas bija par divām minūtēm mazāk nekā decembrī.

Latvijā

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) lietotāji var izvēlēties, kurā kanālā saņemt paziņojumu par to, ka EDS ir pienācis jauns ziņojums - EDS norādītajā saziņas e-pastā vai oficiālajā e-adresē, ja tāda ir izveidota portālā Latvija.lv. Īpaši ērta jaunā iespēja būs tieši uzņēmējiem, grāmatvežiem un citiem jomas profesionāļiem, kas EDS izmanto ikdienā un dažāda veida informāciju tajā saņem regulāri.

Svarīgākais