Piektdiena, 19.aprīlis

redeem Fanija, Vēsma

arrow_right_alt Latvijā

Latvijā skatītājs pie TV ekrāna janvārī pavadīja vidēji 4 stundas un 30 minūtes dienā

© F64

Skatītākais televīzijas kanāls šogad janvārī Latvijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,5%, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānijas "Kantar" pārstāvji.

Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%, bet trešais - "TV3 Life", kura skatīšanās laika daļa bija 4,2%.

Ar 3,7% skatīšanās laika daļu sekoja kanāls LTV7, ar 2,8% - 8TV, kā arī TV6 un "TV3 Plus", kura abu skatīšanās laika daļa bija 2,6%.

Viena procenta skatīšanās laika daļu janvārī pārsniedza arī kanāli 360TV, STV un TV24.

Janvārī programmu topa pirmajā vietā ierindojās raidījums "de facto" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 9,2% jeb 163 300 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Otra skatītākā TV programma janvārī bija Baibas Sipenieces-Gavares stāvizrāde "Vienreiz jau var!" kanālā TV3, kuru vēroja 9,1% jeb 162 400 Latvijas iedzīvotāju, kam sekoja "Panorāma (Svētdienā)" kanālā LTV1 ar vidēji 8,5% jeb 151 300 skatītājiem.

Seko "TV3 ziņas", ko janvārī vidēji skatījās 8,2% jeb 145 900 iedzīvotāju, "Panorāma (Sestdienā)", ko vēroja vidēji 7,7% jeb 136 800 Latvijas iedzīvotāju, un dziesmu aptaujas "Muzikālā banka" apbalvošanas ceremonija LTV1 ēterā, ko skatījās 7,5% jeb 134 000 iedzīvotāju.

"Kantar" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka viens TV skatītājs pie TV ekrāna janvārī pavadīja vidēji 4 stundas un 30 minūtes dienā, tas bija par divām minūtēm mazāk nekā decembrī.