Šogad svētku laikā 220.lv apgrozījums pieaudzis par 10%

© pixabay.com

Internetveikala "220.lv" pārdošanas apmēri šogad Ziemassvētku periodā auguši par vairāk nekā 10% salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu, aģentūru LETA informēja "220.lv" pārstāvji.

Tostarp "220.lv" apkopotie dati liecina, ka divas nedēļas pirms Ziemassvētkiem "220.lv" piegādājis par aptuveni 30% vairāk pasūtījumu nekā 2021.gada attiecīgajā periodā, savukārt pagājušajā nedēļā pārdošanas apmēri kopumā bija par gandrīz 40% lielāki nekā pērn.

Pārdošanas apmēri ir auguši teju visās preču kategorijās, īpaši sadzīves tehnikas un elektropreču tirdzniecībā.

Uzņēmumā prognozē, ka janvārī pārdošanas apmēri varētu pieaugt par aptuveni 20%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu.

Taujāti par aplēsēm, "220.lv" pārstāvji aģentūrai LETA sacīja, ka prognoze ir balstīta "220.lv" datos, proti, pamatojoties pašreizējiem pārdošanas rezultātiem un augošo klientu interesi dažādās produktu kategorijās.

Jau vēstīts, ka "220.lv" pārstāvošais uzņēmums SIA "Pigu Latvia" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2021.gada 1.aprīļa līdz 2022.gada 31.martam, strādāja ar 40,742 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 19% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 24,7% un bija 817 307 eiro.

"Pigu Latvia" reģistrēta 2005.gadā, un tās pamatkapitāls ir 3 735 984 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Lietuvas "Pigu".

"PHH Group" tika izveidota, kad "Pigu Group", kurā iekļaujas arī "220.lv", apvienojās ar Somijas "Hobby Hall". "PHH Group" pārvalda e-veikalus un tirdzniecības platformas Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Uzņēmuma grupā ir "220.lv", "Pigu.lt", "Kaup24.ee", "Hansapost.ee" un "Hobbyhall.fi".

Svarīgākais