Ceturtdiena, 2.februāris

redeem Sonora, Spīdola

Lasi ērtāk format_size
arrow_right_alt Latvijā

"Melnajā piektdienā" vairāki tirgotāji cer uz rekordpeļņu

© Mārtiņš Zilgalvis/f64

Neskatoties uz sarežģīto situāciju ekonomikā, tirgotāji "Melnajā piektdienā" prognozē pārdošanas apmēru pieaugumu, aģentūrai LETA atzina tirgotāji.

Tostarp internetveikala "220.lv" pārstāvji aģentūrai LETA prognozē, ka šogad "Melnajā piektdienā" pārdošanas apmēri varētu pieaugt vidēji par 10%, salīdzinot ar pērno gadu.

Šāda prognoze izteikta pamatojoties uz Helovīna akciju panākumiem un "Singles Day" jeb Vientuļnieku dienas atlaižu piedāvājumu. Vientuļnieku diena tirdzniecības nozarē tiek atzīmēta 11.novembrī un ar šo dienu tiek uzskatīts, ka sākas Ziemassvētku iepirkšanās maratons.

"220.lv Marketplace" pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols skaidro, ka patlaban var novērot izteiktu pircēju aktivitāti katru reizi, kad tiek izziņotas jaunas atlaižu kampaņas, proti, cilvēki ir gatavi nogaidīt līdz preces cena kļūst zemāka un tikai tad izdarīt pirkumu.

Kompānijā prognozē, ka šogad lielāko pārdoto preču apmēru "Melnajā piektdienā" veidos tādas kategorijas kā parfimērija, rotaļlietas, viedās elektroierīces, tostarp viedtālruņi, austiņas un viedpulksteņi, televizori un visa sadzīves tehnika, piemēram, putekļsūcēji.

Tikmēr internetveikalu "1a" un "Senukai" Lietuvā, "KSenukai" Latvijā un "K-Rauta" Igaunijā pārvaldošā e-komercijas uzņēmuma "Kesko Senukai Digital" pārstāvji aģentūrai LETA min, ka šogad plānots sasniegt "Melnās piektdienas" rekordu.

"Kesko Senukai Digital" dati liecina, ka 11.novembra jeb Vientuļnieku dienas akcijas laikā veikto pasūtījumu skaits visās trijās Baltijas valstīs pieauga par 62%, salīdzinot ar ierastu piektdienu. Lielākās izmaiņas fiksētas Lietuvā, kur klienti 11.novembrī veica par 81% vairāk pasūtījumu, nekā parasti.

Vientuļnieku dienā "Kesko Senukai Digital" platformās pieaudzis arī e-veikalu apmeklētāju skaits - Lietuvā un Igaunijā akcijas piektdienā bija divas reizes vairāk klientu, kamēr Latvijā klientu skaits pieauga par 60%. Īpaši aktīvi bija klienti vecumā no 35 līdz 45 gadiem.

Baltoties uz Vientuļnieku dienas datiem, "Kesko Senukai Digital" plāno, ka "Melnajā piektdienā" pasūtījumu skaits šogad pārsniegs 2021.gada rezultātus.

Ik gadu novembra pēdējā piektdienā pasaulē daudzi tirgotāji rīko "Black Friday" jeb "Melnās piektdienas" akciju, piedāvājot preces ar atlaidēm.

  • Publicēta