Latvijas iedzīvotāji, izvēloties maizi, pamatā priekšroku dod klasiskajai produkcijai, norāda aptaujātie maiznīcu pārstāvji.
SIA "Lāči" īpašnieks Normunds Skauģis atzīmē, ka iedzīvotāji galvenokārt pērk pamatproduktus, kā arī vairāk izvēlas akciju preces, bet mazāk izvēlas jaunumus.
Skauģis skaidroja, ka pircēji mazāk izvēlas arī konditorejas produktus, bet pieprasījumā pēc "Lāči" maizes sortimenta būtiskas izmaiņas nav novērotas.
Arī Latvijas Maiznieku biedrības valdes priekšsēdētājs un maiznīcas "Dona" valdes priekšsēdētājs Kārlis Zemešs saka, ka iedzīvotāji maizes izvēlē pamatā pieturas pie klasiskās produkcijas. Vienlaikus saglabājas pieprasījums pēc pilngraudu vai sēklu maizes.
Tāpat Zemešs atzīmēja, ka cena maizei pieauga jau periodā no 2021.gada nogales līdz šā gada vasaras sākumam, bet pagaidām cenas kāpums nav paredzams.
Jau vēstīts, ka 2020.gadā "Lāči" strādāja ar 7,947 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 8,1% mazāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga par 21,3% un bija 290 885 eiro. Kompānijas 2021.gada finanšu rādītāji vēl nav publiskoti, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānija "Lāči" reģistrēta 1995.gadā, un tās pamatkapitāls ir 961 860 eiro. "Lāči" vienīgais īpašnieks ir Skauģis.
Savukārt kompānija "Dona" 2021.gadā strādāja ar 3,086 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 8,4% mazāk nekā gadu iepriekš, kā arī cieta zaudējumus 128 459 eiro apmērā pretstatā peļņai gadu iepriekš. Kompānija "Dona" reģistrēta 1993.gadā, un tās pamatkapitāls ir 38 400 eiro. Kompānijas īpašnieki vienādās daļās ir Valda Golubova un Maira Tauriņa.