Apšauba "Bites" komercprakses godīgumu

Mobilo sakaru zīmols "Amigo" uzsācis kampaņu ar mērķi patērētājam parādīt, kādas ir patiesās izmaksas katra operatora klientiem, neietekmējoties no “nulles” tarifu solījumiem.

Pēdējā gada laikā mobilo sakaru operatori aizvien vairāk liek uzsvaru uz bezmaksas iespējām jeb „nullēm”, kas patērētājiem var likt domāt, ka mobilo sakaru pakalpojumi ir gandrīz vai pavisam par velti. Tomēr pārsvarā "nulles" tarifi tiek piedāvāti sarunām savā tīklā. Tādēļ tarifs uz citu operatoru tīkliem un piedāvājums kopumā ir būtiskāks nekā reklāmās solītā „nulle”.

Tieši tāpēc Amigo aicina mobilo sakaru lietotājus izvērtēt savus zvanīšanas paradumus, lai varētu prognozēt savus ikmēneša tēriņus, nevis pakļauties “nulles” radītajam izdevīguma iespaidam. Uzsāktās akcijas merķis ir aicināt lietotājus izvērtēt piedāvājumus kopumā, un operatora izvēlē neietekmēties no stāstiem par nulles tarifiem, kā arī inforēt par reālo situāciju un piedāvājumu tirgū, dodot izvēles iespējas.

Amigo aicina mobilo sakaru lietotājus rūpīgi pārdomāt operatora izvēli, balstoties uz reāliem faktiem, piemēram mobilo sakaru operatora vidējo ieņēmumu uz vienu lietotāju. Akcijas laikā mobilo sakaru lietotājiem tiek piedāvāts izvērtēt, kādi ir bijuši vidējie ieņēmumi uz vienu lietotāju mobilo sakaru operatoriem Bite Latvija un Amigo atbilstoši pēdējiem publiski pieejamajiem datiem. Rezultātā medijos ir izskanējusi informācija par to, ka Bite Latvija ir vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, ar lūgumu izvērtēt Amigo reklāmas kampaņu.

“Amigo vārdā varu apliecināt, ka reklāmās izmantotie dati ir korekti. Esam tikai padarījuši plašāk pieejamus Bite Latvija publiskotos rādītājus, tādēļ aicinām konkurentus savu šī brīža agresīvo reakciju nomainīt pret konstruktīvu un skaidrojošu pozīciju. Pašlaik izskanējušie argumenti atstāj paviršu un emocionālu iespaidu, kas norāda, ka mēs ar šo kampaņu ejam pareizā virzienā. Mums ir patiesi žēl, ka konkurenta pirmā reakcija ir sūdzēšanās par mūsu reklāmām, nevis savu jaunāko datu par ieņēmumu uz vienu lietotāju atspoguļošana,” norāda SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais