Influencerei Saulietei būs jāšķiras no 1000 eiro, lemj tiesa

© Lauris Aizupietis/F64

Administratīvā apgabaltiesa noraidījusi influenceres Katrīnas Saulietes apelācijas prasību, kurā viņa bija apstrīdējusi Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) piemēroto 1000 eiro sodu par negodīgu komercpraksi internetā, aģentūrai LETA noskaidroja tiesā.

Pirmās instances tiesa PTAC lēmumu atstāja negrozītu, tāpēc Sauliete šo spriedumu pārsūdzēja.

PTAC pārstāve Sanita Gertmane aģentūru LETA iepriekš informēja, ka par negodīgas komercprakses īstenošanu sociālās saziņas vietnē "Instagram" Saulietei piemērots 1000 eiro sods, bet citai influencerei - Adrianai Miglānei - 1500 eiro sods. Viņas tika sodītas, jo, PTAC ieskatā, patērētājiem noklusēja informāciju par privātās informācijas sadaļās publicētās reklāmas komerciālo raksturu.

Saulietes un Miglānes "Instagram" profilos īstenoto komercpraksi PTAC izvērtēja projektā "Influenceru mārketinga uzraudzība sociālajos tīklos". Par influenceriem tiek sauktas personas, kas sociālajos medijos rada saturu nolūkā gūt peļņu vai citus materiālus labumus.

Abas influenceres PTAC lēmumus pārsūdzēja tiesā.

Administratīvā apgabaltiesa ir izskatījusi arī Miglānes apelācijas sūdzību un 19.oktobrī šajā lietā tiks pasludināts spriedums

apelācijas prasību, kurā viņa bija apstrīdējusi Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) piemēroto 1000 eiro sodu par negodīgu komercpraksi internetā, aģentūrai LETA noskaidroja tiesā.

Pirmās instances tiesa PTAC lēmumu atstāja negrozītu, tāpēc Sauliete šo spriedumu pārsūdzēja.

PTAC pārstāve Sanita Gertmane aģentūru LETA iepriekš informēja, ka par negodīgas komercprakses īstenošanu sociālās saziņas vietnē "Instagram" Saulietei piemērots 1000 eiro sods, bet citai influencerei - Adrianai Miglānei - 1500 eiro sods. Viņas tika sodītas, jo, PTAC ieskatā, patērētājiem noklusēja informāciju par privātās informācijas sadaļās publicētās reklāmas komerciālo raksturu.

Saulietes un Miglānes "Instagram" profilos īstenoto komercpraksi PTAC izvērtēja projektā "Influenceru mārketinga uzraudzība sociālajos tīklos". Par influenceriem tiek sauktas personas, kas sociālajos medijos rada saturu nolūkā gūt peļņu vai citus materiālus labumus.

Abas influenceres PTAC lēmumus pārsūdzēja tiesā.

Administratīvā apgabaltiesa ir izskatījusi arī Miglānes apelācijas sūdzību un 19.oktobrī šajā lietā tiks pasludināts spriedums

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais