Aptauja: kāda ir iedzīvotāju attieksme pret apkalpojošā personāla pīrsingiem un tetovējumiem?

© Kaspars Krafts/F64

Vairāk nekā pusei jeb 54% Latvijas iedzīvotāju attieksme pret apkalpojošā personāla pīrsingiem un tetovējumiem ir neitrāla, liecina TV3 raidījuma “900 sekundes” aptauja.

Nesen Latvijas lidsabiedrība “airBaltic” paziņoja, ka maina formastērpu noteikumus, atvieglojot noteikumus lidmašīnu apkalpes locekļiem, pilotiem un virszemes apkalpošanas darbiniekiem. Tagad pieņemama ir lielākā daļa tetovējumu, frizūru un pīrsingu, un tie var palikt redzami arī tiešo darba pienākumu pildīšanas laikā. “900 sekundes” aptaujā Latvijas iedzīvotājiem vaicāja, vai viņi atbalsta šādi greznotu apkalpojošo personālu?

Piektā daļa jeb 22% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem ir norādījuši, ka viņu attieksme pret apkalpojošā personāla ārējo izskatu - pīrsingiem un tetovējumiem ir pozitīva, tostarp 14% - pozitīva, bet 8% - drīzāk pozitīva.

Savukārt puse jeb 54% iedzīvotāju ir norādījuši, ka viņu attieksme pret apkalpojošā personāla ārējo izskatu - pīrsingiem un tetovējumiem ir neitrāla.

Vēl piektā daļa jeb 22% iedzīvotāju - ka tā ir negatīva, tajā skaitā 13% - drīzāk negatīva, bet 9% - negatīva.

Tikmēr 2% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais