Interesanti: kā CSDD kampaņas ietekmē autovadītājus Latvijā?

© F64

Augusta sākumā Ceļu satiksmes drošības direkcija sāka kampaņu “Smaga kāja izraisa nāvi! Nespied gāzi grīdā!”, ar to aicinot autovadītājus nepārsniegt atļauto braukšanas ātrumu. TV3 raidījums “900 sekundes” aptaujā vaicāja, vai šādas kampaņas atstāj vēlamo efektu uz autovadītājiem?

Aptaujas rezultāti rāda, ka 7% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem, kas vada kādu transportlīdzekli, ir norādījuši, ka, redzot informatīvās kampaņas, kas vērstas uz drošu braukšanu, ir kļuvuši īpaši uzmanīgi, savukārt piektā daļa jeb 23% transportlīdzekļu vadītāju - ka ir kļuvuši uzmanīgāki, vadot transportlīdzekli.

Savukārt, kopā veseli 70% aptaujāto transportlīdzekļu vadītāju ir norādījuši, ka redzētās CSDD kampaņas nav atstājušas nekādu ietekmi uz viņu transportlīdzekļa vadīšanas paradumiem.

Svarīgākais