"SEB bankas" klientiem traucēta "Smart-ID" pieejamība

© f64.lv, Kaspars Krafts

"SEB bankas" klientiem pirmdien ir iespējami traucējumi "Smart-ID", internetbankas un mobilās lietotnes darbībā, liecina bankas ieraksts mikroblogošanas vietnē "Twitter".

"SEB bankas" korporatīvās komunikācijas vadītāja Anete Igaune saka, ka pagaidām nav pilnībā identificēti traucējumu rašanās iemesli, taču tiek strādāts pie tā, lai maksimāli ātri atjaunotu pakalpojumu pieejamību.

Jau ziņojām, ka arī piektdien, 8.jūlijā, "SEB bankas" klientiem "Smart-ID" bija pieejams ar ierobežojumiem.

Igaune sacīja, ka problēma, visticamāk, nebija saistīta ar kiberuzbrukumiem.

Pēc aktīvu apmēra "SEB banka" ir trešā lielākā banka Latvijā.

Latvijā

Ar Žoržu Siksnu sarunāties ir vienkārši: viņš savas domas izsaka, neslēpjoties aiz politkorektuma. Taču ir labi jāieklausās: kur beidzas viņa ironija un kur sākas nopietnība? Šodien “Neatkarīgās” saruna ar populāro dziedātāju.

Svarīgākais