"SEB bankas" klientiem pirmdien ir iespējami traucējumi "Smart-ID", internetbankas un mobilās lietotnes darbībā, liecina bankas ieraksts mikroblogošanas vietnē "Twitter".
"SEB bankas" korporatīvās komunikācijas vadītāja Anete Igaune saka, ka pagaidām nav pilnībā identificēti traucējumu rašanās iemesli, taču tiek strādāts pie tā, lai maksimāli ātri atjaunotu pakalpojumu pieejamību.
Jau ziņojām, ka arī piektdien, 8.jūlijā, "SEB bankas" klientiem "Smart-ID" bija pieejams ar ierobežojumiem.
Igaune sacīja, ka problēma, visticamāk, nebija saistīta ar kiberuzbrukumiem.
Pēc aktīvu apmēra "SEB banka" ir trešā lielākā banka Latvijā.
Tehnisku iemeslu dēļ šobrīd ir iespējami traucējumi Smart-ID, internetbankas un mobilās lietotnes darbībā. Strādājam, lai maksimāli ātri atjaunotu to pieejamību. Atvainojamies par radītajām neērtībām!
— SEB banka (@SEB_Latvia) July 11, 2022