Pieprasījums pēc sniega lāpstām pieaudzis 14 reizes

Lielā sniegputeņa dēļ veikalos pieaug pieprasījums pēc sniega lāpstām – decembra sākumā, salīdzinot ar tādu pašu laika posmu pērn, tas palielinājies 14 reizes.

Daudzi sniegu lāpstu iegādi savlaicīgi veica jau oktobrī un novembrī. Šajos rudens mēnešos veikalos realizētie sniega instrumentu daudzumi bija septiņas reizes lielāki nekā pērn šajā laika periodā, biznesa portālu BNN informēja K-Rauta.

Reģionos populārākas ir lētākās sniega lāpstas ar koka kātiem, savukārt Rīgā pircēji dod priekšroku relatīvi dārgākām, bet kvalitatīvākām un ergonomiskākām sniega lāpstām ar kompozītmateriāla rokturiem.

Turpretī iegādājoties sniega pūtējus, reģionos dzīvojošie pircēji savām vajadzībām piemeklē jaudīgākus un līdz ar to dārgākus sniega pūtēju modeļus, savukārt galvaspilsētā vairāk pērk vidējas klases sniega pūtējus.

Latvijā

Vācijas interneta tirdzniecības uzņēmums "Zalando" trešdien paziņoja, ka grasās iegādāties konkurentu "About You" par 1,1 miljardu eiro, lai radītu Eiropas platformu, kas spētu labāk konkurēt ar Ķīnas interneta tirdzniecības milžiem.