Piektdienas vakarā vilciens Rīga-Liepāja lokomotīves dzinēja vadības bloka kļūmes dēļ galamērķī nonāca ar 3,5 stundu kavējumu, pastāstīja AS "Pasažieru vilciens" (PV) pārstāvis Egils Krutovs.
Informācija par tehniskajām problēmām tika saņemta ap plkst.21, kad vilciens bija apstājies pieturā "Airītes" pirms Skrundas. Sākotnēji bija plānots, ka kavējums ilgs ap 25 minūtēm, un mašīnista palīgs sazinājies ar PV speciālistiem, cenšoties uz vietas atjaunot lokomotīves darbību, pastāstīja Krutovs. Tomēr tas nav izdevies, tāpēc no Liepājas pretī tika izsūtīta cita lokomotīve, kas vilcienu nogādāja Liepājā, kur tas plānotā laika plkst.21.42 vietā ieradās plkst.1.10.
Sešiem līdz astoņiem pasažieriem, kuru gala mērķis bija "Airītēm" tuvāk esošā Skrunda, pakaļ uz vilciena apstāšanās vietu atbraukuši draugi vai radinieki. Kā norādīja Krutovs, šādos gadījumos PV cenšas pasažieriem nodrošināt alternatīvas iespējas nokļūt gala mērķī, taču šoreiz nebija uzreiz pieejams autobuss, kas varētu atbraukt ātrāk, nekā rezerves lokomotīve no Liepājas, un uzņemt tik lielu skaitu - ap 60 - pasažieriem.
Kā skaidroja PV pārstāvis, lai gan, saplīsušās lokomotīves dēļ nebija iespējams turpināt sildīt vagonus, temperatūra vilcienā sākotnēji bijusi diez gan augsta un līdz pat Liepājai esot saglabājusies normas robežās "padsmit grādos". Vaicāts par pasažieru iespējām saņemt kompensāciju, piemēram, biļetes vērtībā, Krutovs pašlaik šo jautājumu nevarēja detalizēti komentēt.
Par notikušo informācija piektdienas vakarā tika izplatīta PV mājaslapā, "Twitter" kontā un lietotnē, kā arī ar pasažieriem komunicējuši konduktori, skaidroja uzņēmuma pārstāvis. PV pauž nožēlu par notikušo un atvainojas pasažieriem par piedzīvotajām neērtībām.
Bojātā lokmotīve ir nogādāta Rīgā un pirmdien paredzēts veikt pārbaudi, lai precīzāk noteiktu tehnisko problēmu.
Ņemot vērā dīzeļvilcienu slikto tehnisko stāvokli, kā risinājumu, lai nepieļautu vai mazinātu šādas situācijas, Krutovs minēja ilgtermiņā plānoto jauno vilcienu iegādi.