Banku sektorā pēc Covid-19 pandēmijas ļoti daudzas attālināto pakalpojumu iespējas saglabāsies, intervijā aģentūrai LETA pauda "Luminor Bank" Latvijas filiāles vadītāja Kerli Gabrilovica.
"Protams, ka ļoti daudzas attālināto pakalpojumu iespējas paliks. (..) Pandēmija daudzus ir arī mudinājusi pārkāpt pāri nemācēšanas barjerai. Ja tu kaut ko līdz šim neesi darījis, protams, ir bail, bet, kad tu pamēģini, pēc tam jau ir daudz vieglāk. Vienlaikus ir arī skaidrs, ka ir noteikti pakalpojumi, kuri paliks klātienē, un tāpat arī ir klienti, kuri turpinās izmantot klātienes apkalpošanu," sacīja Gabrilovica.
Viņa minēja, ka, piemēram, arī pēc pandēmijas bankas klātienē turpinās sniegt konsultācijas par investīcijām, it īpaši, ja klients šajā jomā ir iesācējs, kā arī hipotekāro kredītu piešķiršana notiks klātienē, it īpaši, ja tas klientam ir pirmais kredīts, jo šādā gadījumā ir ļoti daudz jautājumu.
"Pandēmijas laikā tika ieviesta arī pieteikšanās filiāles apmeklēšanai noteiktā laikā, un domāju, ka tas saglabāsies, jo tas ļauj izvairīties no gaidīšanas rindā. To it īpaši novērtē aizņemti klienti, kuriem nav daudz laika," sacīja Gabrilovica.
Tāpat viņa atzīmēja, ka ir interesanti vērot atšķirības klientu paradumos starp Baltijas valstīm, piemēram, Igaunijā klienti ļoti aktīvi lieto digitālos un attālinātos pakalpojumu risinājumus gandrīz visam, arī sarežģītākiem pakalpojumiem, kamēr Lietuvā ir redzama lielāka vēlme nākt uz filiālēm, bet Latvija, kā parasti, ir kaut kur pa vidu.
Gabrilovica arī pauda viedokli, ka klienti pandēmijas laikā kopumā ir ļoti veiksmīgi pielāgojušies jaunajai situācijai.