"Lokdauna" laikā VID apmeklētājus klātienē neapkalpo

© f64.lv, Romāns Kokšarovs

Ņemot vērā valstī atkārtoti izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 pandēmijas dēļ un noteiktos stingros ierobežojumus no 21.oktobra līdz 15.novembrim, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no ceturtdienas visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.

Tas nozīmē, ka no šodienas visi VID pakalpojumi būs pieejami tikai elektroniski un VID nesniegs klātienes pakalpojumus nedz VID klientu apkalpošanas centros, nedz vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros, nedz pašvaldībās.

VID ģenerāldirektore Ieva Jaunzeme norāda, ka VID kā nozīmīgas valsts iestādes uzdevums ir rūpēties par to, lai būtu iespējami mazāk inficēšanās risku. Iedzīvotāji, kuri bija pierakstījušies VID klientu apkalpošanas centru apmeklējumam, savu rindu saglabās pēc valstī noteikto stingro ierobežojumu beigām.

Iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā (EDS), kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā "Sarakste ar VID". Zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

Aktuālā informācija par VID pakalpojumu pieejamību tiks sniegta VID tīmekļvietnē "www.vid.gov.lv" un sociālajās platformās.

Latvijā

SIA “Rīgas meži”, sadarbojoties ar vadošajiem Latvijas meža terapijas speciālistiem, ir izveidojuši unikālu piedāvājumu vides izglītības centra “EkVidO” apmeklētājiem – Latvijā pirmo Meža terapijas taku. Tā ir veidota ar dažādiem vides elementiem un uzdevumu aprakstiem, kas ļauj ikvienam – vienatnē vai kopā ar ģimeni vai draugiem – doties pastaigā, atpūsties, izbaudīt dabas mieru un atgūt spēkus.

Svarīgākais