Sākot ar pirmdienu, 11. oktobri, nevakcinētām personām var rasties problēmas saņemt bankas pakalpojumus klātienē. "Swedbank" un "SEB banka" paziņojusi, ka klātienē apkalpos tikai personas ar Covid-19 sertifikātiem. "SEB banka" pieļauj, ka neatliekamu situāciju gadījumā lems, kā šādai personai tomēr saņemt paklpojumu.
Klātienes apmeklējums "Swedbank" filiālēs no 11. oktobra būs pieejams tikai personām, kurām ir derīgs Covid-19 sertifikāts, kas apliecina vakcinācijas vai izslimošanas faktu.
"Swedbank" aicina klientus ņemt vērā valdības ieviestos ārkārtas situācijas pasākumus un izmantot iespēju saņemt bankas attālinātas konsultācijas; filiāles un klātienes konsultācijas šobrīd notiks tikai ievērojot epidemioloģiski drošas vides augstākās prasības, portālu NRA informēja Swedbank mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.
Klientiem, kuri vēl nav ieguvuši Covid-19 sertifikātu, banka piedāvā attālinātās apkalpošanas iespējas, izmantojot video konsultācijas, bankas virtuālo asistenta palīdzību, kā arī čata iespējas.
Swedbank atgādina, ka no Covid-19 pandēmijas sākuma, Swedbank filiāles strādā pēc iepriekšējā apmeklējuma pieraksta. Arī šobrīd klientiem, kas plāno apmeklēt bankas filiāli, nepieciešams iepriekšējs pieraksts. Swedbank filiālēs klientus apkalpos tikai tie darbinieki, kuri vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19.
Savukārt, ņemot vērā, ka ārkārtas situācija ietekmēs lielo tirdzniecības centru darbību nedēļas nogalēs un daļa bankomātu ir izvietoti šo tirdzniecības centru telpās, Swedbank aicina klientus laikus plānot skaidras naudas nepieciešamību, izvēloties kādu no teju 370 pieejamajiem bankas bankomātiem.
Arī "SEB banka" no pirmdienas, 11.oktobra, nodrošinās klientiem apkalpošanu tā dēvētajā "zaļajā režīmā", informēja bankas privātpersonu komunikācijas vadītāja Jeļena Novaka.
Tas nozīmē, la no 11. oktobra klātienē bankas pakalpojumus varēs saņemt iedzīvotāji, kuri ir vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19. Neatliekamu situāciju gadījumā, kad nevakcinētai personai nav citu iespēju kā risināt savu situāciju klātienē, būs iespējams lemt par klienta apkalpošanu klātienē, ievērojot visas epidemioloģiskās drošības prasības, informē "SEB banka".
Ar klientiem, kuriem ir spēkā esošs pieraksts uz klātienes tikšanos filiālē, "SEB banka" sazināsies individuāli, lai izrunātu iespējas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.