Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) atkārtoti aicina ceļotājus vērsties iestādē ar iesniegumiem par tūrisma operatora SIA "Mouzenidis Travel-Riga" neizpildītajām saistībām, mudinot to darīt pēc iespējas ātrāk, aģentūrai LETA pavēstīja PTAC pārstāve Sanita Gertmane.
Lai paātrinātu naudas atgūšanas procesu, PTAC aicina ceļotājus iesniegumus iesniegt ne vēlāk kā viena mēneša laikā no PTAC pirmā paziņojuma publicēšanas dienas, kas bija 25.augusts.
Papildus PTAC aicina vērsties arī pie maksātnespējas administratora, lai maksimāli nodrošinātu ceļotāju veikto maksājumu atmaksas iespēju. Visi ceļotāji, kā arī "Mouzenidis Travel-Riga" sadarbības partneri, kuru saistības operators nespēj pilnībā vai daļēji pildīt, aicināti līdz 16.septembrim iesniegt kreditora prasījumu maksātnespējas administratoram Jānim Spilvem.
Saistībā ar PTAC iesnieguma aizpildīšanu vai iesniegumam pievienojamajiem dokumentiem lūgts zvanīt uz PTAC konsultāciju tālruni 65452554, savukārt saistībā ar kreditora prasījuma noformēšanas prasībām un iesniegšanas nosacījumiem maksātnespējas administratoru Spilvi iespējams sazvanīt pa tālruni 29378096.
Jau vēstīts, ka PTAC sākotnēji aicināja līdz 25.novembrim pieteikties ceļotājus, kuru saistības pilnībā vai daļēji nespēj pildīt "Mouzenidis Travel-Riga".
Kompānija "Mouzenidis Travel-Riga" reģistrēta 2012.gada nogalē, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas vienīgā īpašniece ir Oksana Fiļina. 2020.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 24 eiro, bet zaudējumi - 62 022 eiro.