"Rīgas ūdens": Līdz šim parādnieku jautājumus izdevies risināt bez radikāliem lēmumiem

Līdz šim situāciju ar parādniekiem izdevies risināt bez radikālu lēmumu realizēšanas, proti, bez ūdens atslēgšanas, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja SIA "Rīgas ūdens" sabiedrisko attiecību speciāliste Signe Dreijere.

Šogad viens no problemātiskākajiem klientiem bija "Rīgas centra namu pārvalde", kuras pārvaldīšanā esošo māju iemītniekiem oktobrī tika izsūtīts brīdinājums, ka parādu dēļ no 1.novembra var tikt atslēgta ūdens piegāde. Tā kā "Rīgas centra namu pārvalde" samaksāja aptuveni trešdaļu parāda un puses vienojās par pārējā parāda atmaksas grafiku, ūdens netika atslēgts.

Pēc "Rīgas ūdens" Klientu apkalpošanas daļas sniegtās informācijas, "Rīgas centra namu pārvalde" patlaban pilda iepriekš panāktās vienošanās nosacījumus - ir samaksāts gan ikmēneša maksājums par saņemto pakalpojumu, gan daļa parāda summas.

Dreijere norādīja, ka brīdinājumi par pakalpojumu sniegšanas pārtraukšanu tiek izsūtīti arī citiem parādniekiem, kuru vidū ir gan juridiskas, gan fiziskas personas, bet izdevies iztikt bez radikālāku metožu pielietošanas.

Iepriekš viņa stāstīja, ka dažiem parādniekiem ūdens piegāde tikusi atslēgta pēc pušu vienošanās.

Kā ziņots, "Rīgas centra namu pārvaldei" aptuveni trešdaļa no parāda jānomaksā līdz šī gada beigām, bet atlikusī trešdaļa - nākamgad, veicot kārtējos ikmēneša norēķinus. Ieskaitot septembri, uzņēmuma parāds par ūdeni pārsniedza 60 000 latu.

"Rīgas ūdens" iepriekš nesniedza informāciju par kopējo parādu summu.

Svarīgākais