Par Olimpiskajās spēlēs izcīnīto ceturto vietu Pļaviņam un Točam katram pienākas naudas balva

© Romāns Kokšarovs/F64

Par Tokijas olimpiskajās spēlēs izcīnīto ceturto vietu Latvijas pludmales volejbolistiem Mārtiņš Pļaviņam un Edgaram Točam katram pienākas naudas balva līdz 23 051 eiro, noskaidroja aģentūra LETA.

Saskaņā ar kārtību, kādā piešķiramas naudas balvas par izciliem sasniegumiem sportā, un naudas balvu apmēru, prēmijas piešķir par sasniegumiem, kas izcīnīti oficiālajās starptautiskajās klātienes sporta sacensībās, kuras ir iekļautas attiecīgās starptautiskās sporta federācijas sacensību kalendārā, ja minētā sporta federācija ir atzīta Starptautiskajā Olimpiskajā komitejā. Šādu sacensību vidū ir arī olimpiskās spēles.

Prēmijas tiek piešķirtas par pirmajām sešām olimpiskajās spēlēs iegūtajām vietām, naudas balvu apmēru proporcionāli aprēķinot no pirmajai vietai paredzētā maksimālā naudas apjoma. Līdz ar to Pļaviņam un Točam katram pienāksies naudas balva līdz 23 051 eiro.

Sportistu treneri un apkalpojošais personāls kopā saņems prēmiju līdz 23 051 eiro.

Vienlaikus Ministru kabineta noteikumi paredz piešķirt finansējumu Latvijas Volejbola federācijai par Pļaviņa un Toča izcīnīto ceturto vietu līdz 35 572 eiro apmērā pludmales volejbola sporta veida attīstībai un jauno sportistu sagatavošanai.

Latvijas Volejbola federācijai Izglītības un zinātnes ministrijā ir jāiesniedz iesniegumi par naudas balvu piešķiršanu. Šā gada nogalē šie iesniegumi kopā ar citu federāciju pieteikumiem tiks virzīti izvērtēšanai Latvijas Nacionālajā sporta padomē, un padomes priekšlikumi par naudas balvu piešķiršanu tiks iesniegti izskatīšanai Ministru kabinetā. Precīzus naudas balvu apmērus pēc padomes ieteikuma noteiks Ministru kabinets.

LETA jau ziņoja, ka Latvijas pludmales volejbola duets Mārtiņš Pļaviņš un Edgars Točs sestdien, 7.augustā, Tokijas olimpisko spēļu bronzas cīņā ieguva ceturto vietu.

Latvijā

Vācijas interneta tirdzniecības uzņēmums "Zalando" trešdien paziņoja, ka grasās iegādāties konkurentu "About You" par 1,1 miljardu eiro, lai radītu Eiropas platformu, kas spētu labāk konkurēt ar Ķīnas interneta tirdzniecības milžiem.