Aptauja: kur meklēt palīdzību, ja notikusi ķibele ar auomašīnu?

© pexels.com

Notiekot kādai tehniskai ķibelei ar automašīnu, autovadītāji visbiežāk – 35% gadījumu – zvana kādam no saviem tuviniekiem, liecina autovadītāju aptauja.

29% ir atzinuši, ka šādās situācijās vēršas pie autoservisa, bet 21% zvana paziņam, kurš kaut ko saprot no automašīnām.

Kopumā vairāk nekā 40% automašīnu īpašnieku ir atzinuši, ka vismaz vienu reizi autovadītāja pieredzē ir gadījies, ka uz ceļa salūzusi automašīna un bija nepieciešama tehniskā palīdzība.

Aptaujā arī noskaidrots, ka visbiežāk autovadītāji sastapušies ar tādām ķibelēm kā caura riepa (31%), elektronikas traucējumi (29%), motora defekts (21%) un nosēdies akumulators (14%).

“Dažādas problēmas ar automašīnām cilvēkiem atgadās regulāri, un šādas situācijas vienmēr rada satraukumu un pārdzīvojumus. Gandrīz puse autovadītāju atzīst, ka nemācētu automašīnai nomainīt riepu vai veikt kādus citus nelielus tehniskus darbus. Autovadītāju - sieviešu vidū šis skaits ir vēl daudz lielāks (70%),” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

Interesanti, ka vien 7% autovadītāju atzīst, ka tehnisku ķibeļu gadījumā ir stopējuši garāmbraucošās automašīnas, bet 5% meklējuši informāciju internetā, kā rīkoties situācijā, kad notikusi ķibele ar automašīnu.

Latvijā

Vācijas interneta tirdzniecības uzņēmums "Zalando" trešdien paziņoja, ka grasās iegādāties konkurentu "About You" par 1,1 miljardu eiro, lai radītu Eiropas platformu, kas spētu labāk konkurēt ar Ķīnas interneta tirdzniecības milžiem.