Teju puse (48%) Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem ir norādījuši, ka aktuālās informācijas par notikumiem Latvijā un citur pasaulē iegūšanai izmanto interneta portālus, liecina pētījumu kompānijas ”Kantar TNS” jaunākās veiktās aptaujas dati TV3 raidījumā "900 sekundes".
Tikmēr 17% iedzīvotāju ir norādījuši, ka galvenokārt izmantoju tradicionālos medijus, piemēram, televīziju, radio, drukātos laikrakstus un žurnālus, savukārt 12% iedzīvotāju galvenokārt lasa ziņas sociālajos tīklos, piemēram, “Facebook” un “Twitter”, “Odnoklassniki” un citos.
Vēl 17% iedzīvotāju ir norādījuši, ka izmanto visus iepriekšminētos kanālus līdzīgi.
Vien 1% iedzīvotāju ir norādījuši citus masu informācijas līdzekļus, savukārt 5% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi šajā jautājumā.