Aptauja: ik bieži internetaveikalos iedzīvotāji iegādājas pārtiku

© Ekrānšāviņš no video/Degpunktā

Interneta veikalu šobrīd ir tik daudz kā nekad. Kā mainījies to izmantošanas biežums un cik bieži internetaveikalos iedzīvotāji iegādājas pārtiku?

TV3 raidījumā "900 sekundes" “Kantar” veiktā aptauja liecina sekojošo: 43% aptaujāto norādījuši, ka pēdējo 12 mēnešu laikā veikalos internetā kopumā iepirkās biežāk nekā pirms gada. 45% - tikpat bieži, bet 8% ir norādījuši, ka internetā kopumā iepirkās retāk nekā pirms gada.

Vēl 4% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi šajā jautājumā.

36% aptaujāto norādījuši, ka interneta veikalos ir iegādājušies pārtiku, savukārt vairāk nekā puse ir norādījuši, ka pārtiku veikalos internetā pēdējo 12 mēnešu laikā nav pirkuši. Savukārt 1% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi šajā jautājumā.

Latvijā

Kopš šā gada 2. decembra, baudot “Rīgas balzama” produkciju, tiek stiprināti Totenhemas kluba futbolisti un otrādi – gūstot kārtējos vārtus futbolā, kluba dalībnieki apliecina pateicību alkohola lietotājiem. Jūlijs Šeflers ieķīlājis “Rīgas balzama” aktīvus futbola kluba īpašniekam, atsaucoties uz Apvienotās Karalistes uzņēmumu reģistru, ziņo Krievijas ziņu platforma PBK.

Svarīgākais