Valsts kanceleja izsludinājusi iepirkumu valsts pārvaldes darbinieku novērtēšanas sistēmas izstrādei un ieviešanai.
Mērķis ir ieviest tādu darba izpildes novērtējuma sistēmu, kas paaugstina nodarbināto izpratni par viņu lomu iestādē un veicina profesionālo attīstību, nodrošina iestādes un cilvēka individuālo mērķu sasaisti, definē skaidrus un saprotamus novērtēšanas kritērijus ikvienai nodarbināto grupai, kā arī veicina attīstības vajadzību identificēšanu, aģentūru LETA informēja Valsts kancelejā.
Sistēma arī tiek plānota kā ērts lietošanas rīks, kas nodrošina centrālās administrēšanas funkcijas - datu apkopošanu un analīzi.
Esošajā novērtēšanas sistēmā ir identificējami vairāki trūkumi, tāpēc, lai nodrošinātu pēc iespējas objektīvāku ierēdņu darbības novērtēšanu un veicinātu nodarbināto profesionalitāti un attīstīšanu, ir nepieciešams pilnveidot "NEVIS" (Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēma), piedāvājot mūsdienu vajadzībām atbilstošu instrumentu, kas nodrošina iespēju definēt skaidrus sasniedzamos darba mērķus, veikt to novērtējumu, izvērtēt amatam atbilstošās kompetences un rīcības rādītājus, definēt attīstības darbības.
Plānotais kopējais sistēmas lietotāju skaits ir aptuveni 38 000 valsts tiešās pārvaldes iestādēs nodarbināto.
100% no šī projekta finansēs Eiropas Savienība ar Eiropas Sociālā fonda starpniecību.
Konkursa nolikums pieejams Ministru kabineta interneta mājaslapā, un pieteikumus var iesniegt līdz 30.novembrim.