"Dzintars" izziņo pirmā mēneša rezultātus un uzsāk mutes kopšanas līdzekļu tirdzniecību e-veikalā

© Aiga Redmane

Pirmajā mēnesī H.A.Brieger ir sasniedzis teju 400 000 eiro lielu apgrozījumu no Dzintars produktu tirdzniecības Latvijā. Tradicionāli iecienītie Dzintars lūpu balzami un barojošais krēms NĪCA bijuši pirktākie produkti arī pēc to atgriešanās veikalu plauktos, tikmēr vidējā Dzintars produktu pircēja vecums ir ievērojami samazinājies. H.A.Brieger aprīlī uzsāk arī Dzintars mutes kopšanas līdzekļu tirdzniecību.

“Mēs esam ļoti apmierināti ar pirmā mēneša rezultātiem un jau šobrīd jūtam lielu sabiedrības interesi. Redzams, ka cilvēki bija noilgojušies pēc šīs cenu kategorijas un kvalitātes produktiem. Īpaši vēlos izcelt to, ka mūsu pircējs ir kļuvis krietni jaunāks, tādēļ varam uzskatīt, ka vienu no stratēģiskajiem uzstādījumiem - uzrunāt gados jaunāku auditoriju - esam veiksmīgi sasnieguši,” par rezultātiem komentē kosmētikas ražotāja H.A.Brieger vadītāja Anastasija Udalova.

Pretēji ekspertu iepriekš paustajām šaubām, Dzintars kampaņa ir spējusi sasniegt gados jaunākās auditorijas. Pēc e-veikala datiem 44,1% no visiem pircējiem bijuši vecumā no 25 līdz 34 gadiem, bet otra lielākā vecuma grupa bija 35 līdz 44, veidojot 29,5% no visiem pircējiem. Vecuma grupa 18-24 veidoja 12,7%, bet 45+ grupu pārstāvji veidoja vien 13%. Uzņēmumā norāda, ka, salīdzinot ar vēsturiskajiem datiem, šīs ir būtiskas izmaiņas.

Dzintars produkti tiek tirgoti vairāk nekā 1400 tirdzniecības vietās. Visaktīvākā interese par Dzintars produktiem bija vērojama Top!, Maxima un Elvi veikalos. A. Udalova gan piebilst, ka Maxima un Rimi veikalu plauktos Dzintars produkti parādījās aptuveni divas nedēļas vēlāk, tādēļ paredzams, ka abās lielākajās tirdzniecības ķēdēs pieprasījumā pēc Dzintars produktiem būs vērojams pieaugums.

Tikmēr vidējā Dzintars produktu pirkuma summa e-veikalā ir pārsniegusi 16 eiro. Kompānijā secina, ka klienti ir bijuši pietiekami ziņkārīgi un gatavi uzreiz izmēģināt dažādu līniju produktus. Turklāt esot novērojami arī atkārtotie pirkumi.

H.A.Brieger savā e-veikalā www.dzintars.lv ir uzsākuši ekskluzīvu trīs jaunu produktu tirdzniecību, kas šobrīd vēl nebūs atrodami veikalu plauktos. Pie klientiem savu ceļu ir uzsākusi dabīgi balinošā zobu pasta ENGURE, zobu pasta jutīgiem zobiem un smaganām TŪJA, kā arī atsvaidzinošais mutes eliksīrs BĒRZCIEMS. Kompānijā norāda, ka jaunajām zobu pastām dabīgās izejvielas sastāvā veido vairāk nekā 95%. Kopumā tirdzniecībā pieejami 18 dažādu veidu Dzintars kosmētikas produkti.

""Dzintara" kosmētikas ražošanas pirmsākumi ir meklējami 1849. gadā, kad Heinrihs Ādolfs Brīgers Rīgā dibināja ziepju un parfimērijas fabriku, kas vēlāk triju paaudžu laikā iekļuva Latvijas lielāko kosmētikas ražotāju vidū. Iegādājoties ražotni, uzņēmuma jauno īpašnieku mērķis ir atgriezties pie Brīgera pieejas - lēnām, izsvērti un rūpīgi veidot produktus mūsu laika dinamiskajai pasaulei. Tāpēc uzņēmuma un ražotnes nosaukums ir mainīts uz vēsturisko - H.A.Brieger - bet kosmētikas produktiem saglabāts zīmols Dzintars. Kosmētikas ražotāja H.A.Brieger lielākais akcionārs ir Igaunijas industriālās ražošanas uzņēmums Skinest Group, kas strādā desmit valstīs, nodarbinot vairāk nekā 1400 cilvēkus. Skinest Group pieder 67% uzņēmuma H.A.Brieger, savukārt 33% pieder uzņēmuma vadītājai Anastasijai Udalovai.

Latvijā

Raugoties uz nu jau samilzušo “Rail Baltica” epopeju, arvien skaidrāk iezīmējas viena ārkārtīgi būtiska lieta. Joprojām nav nekādas skaidrības, kāpēc mums šī trase ir vajadzīga. Kāda vispār ir tās jēga? Gan idejiskā, gan tīri praktiskā, jo pasaulē nekas tāpat vien nebūvējas.

Svarīgākais