Pakomātu sūtījumu piegādes uzņēmums "Omniva" pēdējo nedēļu laikā saskāries ar nemitīgi pieaugošu sūtījumu apjomu – salīdzinājumā ar pagājušā gada martu, sūtījumu apjoms pieaudzis pat par 400%.
Tādēļ uzņēmums aicina sabiedrību izturēties ar izpratni pret iespējamo piegāžu kavēšanos, laicīgi izņemt savus sūtījumus no pakomātiem un uzsver, ka šobrīd dara visu iespējamo, lai nodrošinātu iespējami ātru sūtījumu piegādi.
“Vēlamies atvainoties saviem klientiem par sūtījumu piegāžu kavēšanos un ceram uz viņu izpratni par situācijas komplicētību. Vienlaikus varu apliecināt, ka pēdējos mēnešus strādājam 24 stundu diennaktī un 7 dienu nedēļā režīmā un kapacitāti audzējam katru dienu, taču to objektīvi nav iespējams paveikt tikpat īsā laikā, kā pieaug sūtījumu apjoms, jo nosūtīto paciņu apjoms ievērojami pieaug katru dienu. Šobrīd diennaktī piegādājam līdz pat 50 000 sūtījumu, taču ne vienmēr to izdodas paveikt nākamajā dienā pēc nosūtīšanas - šobrīd piegāde nākamajā dienā tiek nodrošināta 64 % sūtījumu, taču daļai sūtījumu - līdz piecām dienām,” norāda "Omniva" Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.
Uzņēmums straujos pieauguma tempus skaidro ar sezonas maiņu un joprojām spēkā esošajiem valstī noteiktajiem ierobežojumiem, tādējādi iedzīvotāji iegādājas pavasara apģērbu un citas lietas attālināti. "Omniva" Latvija dati liecina, ka pēdējās nedēļās ir ievērojami pieaudzis pasūtījumu skaits tieši no vietējiem interneta veikaliem - apģērbs, apavi, preces dārzam un mājai.
“Lai tiktu galā ar nemitīgi pieaugošajiem apjomiem, nepārtraukti pieņemam darbā papildu cilvēkus, strādājam pie 50 jaunu pakomātu uzstādīšanas un turpinām aicināt ikvienu savu paciņu izņemt no pakomāta iespējami ātri, lai sekmētu operatīvāku sūtījumu apriti kopumā. Vēlreiz apliecinu, ka darām visu iespējamo, lai saviem klientiem nodrošinātu ierasto apkalpošanas standartu, un aicinu ikvienu izturēties pret situāciju ar izpratni.”