Vakcinācijas projekta birojs izdos avīzi

© Pixabay

825 000 Latvijas mājsaimniecību marta beigās saņems vakcinācijas avīzi latviešu un krievu valodā, šodien valdības sēdē informēja Vakcinācijas projekta biroja vadītāja Eva Juhņēviča.

Vakcinācijas projekta birojs, plānojot komunikācijas aktivitātes, nodrošinās informāciju, lai sāktu iedzīvotāju ar hroniskām slimībām vakcināciju. Tāpat plānots sagatavot atbildes un jautājumus par vakcināciju pret Covid-19 Slimību profilakses un kontroles centra mājaslapā, reklāmas televīzijā. Latvijas Televīzijas pirmajā kanālā demonstrēs animētu reklāmu senioriem ar aicinājumu pieteikties vakcinācijai. Sadarbība ar "Latvijas pastu" senioriem kopā ar pensiju izmaksu tiks piegādāts aicinājums pieteikties vakcīnai. Vakcinācijas projekta birojs plāno informatīvus vebinārus dažādu nozaru iestāžu darbiniekiem.

Vakcinācijas projekta birojs plāno izdot infolapas, bukletus, plakātus, ko izplatīs pašvaldībās un sadarbībā ar aptieku tīkliem. Par vakcināciju reklamēs arī "Latvijas Radio" visos četros kanālos. Animēta video reklāma tiks izvietotas Rīgas, Liepājas un Rēzeknes sabiedriskajā transportā, Latvijas Pasta nodaļās.

Daugavpils pilsētas iedzīvotājiem, pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogiem un Iekšlietu ministrijas darbiniekiem Vakcinācijas projekta birojs rīkos informatīvus vebinārus par nepieciešamību vakcinēties pret Covid-19.

LETA jau vēstīja, ka valsts plāno veltīt 330 000 eiro, lai īstenotu kampaņu iedzīvotāju emocionālās spriedzes mazināšanai un aktīva dzīvesveida veicināšanai.

Otrdien valdības un Krīzes vadības padomes kopsēdē tiks skatīts informatīvais ziņojums par Covid -19 izplatības ierobežošanai nepieciešamo integrētās komunikācijas kampaņu īstenošanu 2021.gadā.

Ziņojumā teikts, ka līdzšinējo pieeju Covid-19 krīzes risināšanā valdības un valsts pārvaldes komunikācijā nepieciešams papildināt ar integrētās komunikācijas iniciatīvām, kas fokusētas uz to, lai iedzīvotājiem būtu nepieciešamā izpratne, apstākļi un atbalsts epidemioloģiski droša uzvedības modeļa īstenošanai ilgtermiņā. Ar kampaņu iecerēts spēkā esošos drošības pasākumus un ierobežojumus komunicēt kā skaidri saprotamus, viegli uztveramus un emocionāli saistošus uzvedības modeļus.

Integrētās komunikācijas kampaņu mērķis ir ne tikai veicināt Covid-19 izplatības samazināšanos, veicinot droša uzvedības modeļa nostiprināšanos iedzīvotāju sadzīvē ilgtermiņā, bet arī mazināt emocionālo spriedzi sabiedrībā, veicināt iedzīvotāju psiholoģisko noturību un pieejamā atbalsta instrumentu izmantošanu.

Latvijā

Par valsts budžetiem pirms to apstiprināšanas diskutē arī Igaunijas un Lietuvas parlamentos. Ar bažām jāraugās, vai, cik daudz un kurās jomās Latvija nākamgad vēl vairāk turpinās atpalikt no kaimiņiem. Salīdzinot triju valstu budžetu rādītājus, lien ārā Latvijas āža kāja – nemākam pelnīt, alkstam aizņemties un trallināt.