Dzintars ķermeņa kopšanas līdzekļu jaunā un uzlabotā līnija no 4.marta uzsāk ceļu pie patērētājiem visā Latvijā, informē H.A. Brieger.
Pirmie 15 produkti jau šobrīd atrodami Dzintars e-veikalā, Elvi, TOP, Mego, LaTS un citās tirdzniecības vietās. Savukārt vadošajos tirdzniecības tīklos Rimi un Maxima produkcija būs pieejama, sākot no 16.marta.
Martā varēs iegādāties 15 Dzintars ķermeņa kopšanas līdzekļus dažādiem ādas tipiem.
Kā pirmos H.A. Brieger tirdzniecībā atgriezīs vēsturiski iecienītākos Dzintara produktus, starp kuriem pircēji atradīs lūpu balzamus, dušas želejas, roku krēmus, šķidrās ziepes, kā arī ķermeņa krēmus. Kompānija īpaši lepojas, ka ir izdevies jaunā un uzlabotā veidolā sabiedrībai atkal piedāvāt leģendāro Niveja krēmu, kas tagad nesīs Nīcas nosaukumu.
Ražotājs uzmanību pievērsis tam, lai Dzintars produkti būtu pēc iespējas dabiskāki un vienlaikus pieejami plašai sabiedrībai. No produktu vēsturiskā sastāva ir izņemti sulfāti un parabēni, kā arī uzlabotas produktu smaržas. Tikmēr dabisko sastāvdaļu īpatsvars uzlabotajās receptūrās veidos 90-95%, bet cenu kategorija pirmajiem produktiem Dzintars e-veikalā ir no EUR 2,49 - 5,29.
"Atsākot Dzintars kosmētikas ražošanu, mūsu galvenais mērķis bija radīt produktus, kas pircēju nenostāda dilemmā starp kvalitāti un cenu. Mēs vēlamies lauzt pieņēmumu, ka kvalitatīvai kosmētikai un ķermeņa kopšanas līdzekļiem ir jābūt dārgiem. Tieši otrādi, tiem ir jābūt pieejamiem pēc iespējas lielākam cilvēku skaitam, jo tieši cilvēkiem un lietošanai šie produkti tiek radīti," par Dzintars produktu stratēģisko virzienu un cenu politiku skaidro kompānijas H.A. Brieger vadītāja Anastasija Udalova.
Dzintars jauno produktu iepakojuma dizains ir izstrādāts pilnībā no jauna. Būtisks elements, kas iestrādāts jaunajā iepakojumā, ir Latvijas valsts karogs kā produktu izcelsmes un kvalitātes zīme.
Jaunais Dzintars no vienas puses izmantos laikmetīgu vizuālo valodu un kļūs saprotams tiem, kuru kosmētikas plauktos zīmola produkti iepriekš neatrada savu vietu. Bet no otras puses - saglabās zīmolam raksturīgās ikoniskās krāsas, formas un elementus.
"Mēs lepojamies ar savu latvisko piederību, tādēļ karoga motīvs ir un būs nozīmīga dizaina sastāvdaļa. Tāpat mēs nešaubāmies, ka ar Latvijas stāstu mēs būsim interesanti arī tālu aiz valsts robežām. Līdzīgi kā citu valstu zīmoli, arī mēs vēlamies godāt to, kas Latvijā ir pats skaistākais - dabu. Šī iemesla dēļ Dzintars produktu līnijas nes dažādu Latvijas piejūras vietu vārdus. Tās turklāt ir vietas, kurās nereti var atrast saules piepildītos dzintara gabaliņus. Tikmēr izraudzītās dizaina koncepcijas galvenais uzdevums ir radīt dinamiskumu, vieglumu un prieku. Tās sajūtas, kas ikvienā rodas, klausoties leģendārā latviešu maestro Raimonda Paula komponēto dziesmu "Tik dzintars vien". Rūpes par savu labsajūtu nav nekas nomācošs, ko vajadzētu izteikt drūmās krāsās. Tieši otrādi, tā ir katra cilvēka brīva izvēle, ko pavada smaids un pozitīvas emocijas. To arī vēlamies ieslēpt jaunajā dizainā," par dizaina izvēli skaidro Anastasija Udalova.
Pie pircējiem pirmās nonāks līnijas:
Jau drīzumā pirmajiem Dzintars kosmētikas produktiem sekos zobu un mutes dobuma kopšanas līdzekļi, saules aizsarglīdzekļi, kā arī matu kopšanas, sejas kopšanas un bērniem paredzēta kosmētika.
Šobrīd Dzintars produktus var iegādāties Elvi, TOP, Citro, LaTS, Aibe, Mego, Baltstors/Vesko, Traditional Trade, Cash&Carry, Xnet un Dzintars e-veikalā.