Uz reģistrēšanos "manavakcina.lv" joprojām var būt ilgāk jāgaida

© F64

Uz reģistrēšanos mājaslapā "manavakcina.lv" vakcinēšanās iespējai joprojām var būt ilgāk jāgaida, taču mājaslapa darbība stabilizējusies, liecina Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) ieraksts savā "Twitter" kontā.

SPKC skaidro, ka saistīto mājaslapu, uz kuru reģistrēšanās procesā iedzīvotāji automātiski tiek novirzīti - "Latvija.lv" - paralēli izmanto arī citu valsts un pašvaldību sniegto pakalpojumu saņemšanai.

Tāpēc pieteikšanās apjomi "manavakcina.lv" pašlaik ir nedaudz samazināti un tiem, kuri vēlas reģistrēties, iespējams, ilgāk būs jāpagaida virtuālajā rindā. Reizē SPKC norāda, ka vietnes "manavakcina.lv" darbība ir stabilizēta un pateicas visiem par sapratni saistībā ar mājaslapas darbības ierobežojumiem.

Kā ziņots, piektdien, sākot pieteikšanos vakcinācijai pret Covid-19 vietnē "manavakcina.lv", pirmajās stundās pilnībā to izdevies paveikt aptuveni 3500 cilvēkiem, žurnālistiem atklāja veselības ministrs Daniels Pavļuts (AP). Viņš stāstīja, ka iespēju pieteikties izmantojuši daudzi, un interesi kopš plkst.10 izrādījuši aptuveni 25 000.

Pavļuts atzina, ka dienas pirmajā pusē bija "zināmas grūtības" ar autentifikācijas bloku "Latvija.lv", taču aicināja paciesties, jo neesot pamata uztraukties, ka kaut kas tiek nokavēts. Politiķis aicināja izmantot iespēju pieteikties vēlāk februārī un "nedrūzmēties".

Viņš arī atgādināja, ka pieteikumi tiks apstrādāti vienlīdzīgi, pēc nejaušības principa, viena kalendārā mēneša ietvaros. Pirmie vakcīnas saņems prioritārajās grupās esošie iedzīvotāji - mediķi, sociālās aprūpes centru klienti un darbinieki, cilvēki vecumā virs 60 gadiem, hroniskie slimnieki un virkne citu cilvēku.

Jau ziņots, ka piektdienas rītā, iedzīvotājiem sākot pieteikšanos vakcinācijai pret Covid-19, portāla "manavakcina.lv" darbība bija palēlināta jau neilgi pēc reģistrācijas atvēršanas, tāpēc mājaslapas darbības nodrošināšanai izveidota virtuālā gaidīšanas rinda.

Latvijā

Vācijas interneta tirdzniecības uzņēmums "Zalando" trešdien paziņoja, ka grasās iegādāties konkurentu "About You" par 1,1 miljardu eiro, lai radītu Eiropas platformu, kas spētu labāk konkurēt ar Ķīnas interneta tirdzniecības milžiem.