Korporatīvie pasākumi arī nākamajā gadā galvenokārt notiks tiešsaistē, prognozēja pasākumu aģentūras SIA "Emotion Industry" līdzīpašnieks un valdes loceklis Ilmārs Šukjurovs.
"Prognozējam, ka tiešsaistes pasākumi būs galvenais risinājums tuvākajiem 12 mēnešiem. Atceļot ierobežojumus un pārejot bailēm, nākotnē klātienes pasākumi noteikti atgriezīsies, jo tos nav iespējams aizstāt," teica "Emotion Industry" valdes loceklis, piebilstot, ka šogad vasarā vēl bija iespējams rīkot pasākumus, kuros daļa apmeklētāju bija klātienē un daļa tiešsaistē, bet patlaban pasākumi tiek organizēti tikai tiešsaistē.
Tāpat Šukjurovs atzīmēja, ka 2020.gads bija lielu izaicinājumu laiks, tostarp daudz laika pavadīts apgūstot tiešraižu specifiku un tehniskās iespējas, kā arī investēts nepieciešamajā tehniskajā nodrošinājumā un risinājumos pilnvērtīgai pasākuma nodrošināšanai.
"Emotion Industry" pārstāvis minēja, ka virtuālā vide nojauc fiziskās robežas, paplašinot iespējas sadarbībai arī starptautiskā līmenī.
"Labu virtuālo pasākumu var arī lētāk izveidot, nekā labu klātienes pasākumu, tomēr papildus iespējas virtuālajos pasākumos ir tik daudz, ka tās var arī finansiāli pārsniegt klātienes pasākumu budžetu," sacīja Šukjurovs.
Komentējot iespējas piesaistīt māksliniekus tiešsaistes pasākumiem, Šukjurovs norādīja, ka, salīdzinot ar pagājušā gada decembri, šogad māksliniekiem ir krietni mazāka noslodze, tāpēc ir lielāka iespēja piesaistīt vēlamos māksliniekus.
Sabiedrisko attiecību un komunikāciju vadības pakalpojumu uzņēmuma SIA "Luka Group" īpašniece un vadītāja Inese Lukaševska aģentūrai LETA sacīja, ka kompānija tiešsaistē piedāvā dažāda veida pasākumus, tostarp arī saliedēšanas pasākumus, taču ne visi korporatīvie pasākumi ir veiksmīgi pielāgojami tiešsaistes formātam.
"Lai arī liela daļa pasākumu rīkotāju mēģina adaptēties un pielāgot pasākumus tiešsaistes formātam, pasākumu par pasākumu var saukt tad, ja tas notiek klātienē," pauda Lukaševska, piebilstot, ka, piemēram, konferences, seminārus un līdzīga satura pasākumus ir vieglāk pārnest uz tiešsaistes formātu, kamēr korporatīvie izklaides un mākslas pasākumi nav tik vienkārši pielāgojami.