KNAB vērtēs eksdeputāta Kleina izteikumus par Rīgas domnieku stāvvietu kartēm

© f64.lv, Dmitrijs Suļžics

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) vērtēs bijušā Jaunās konservatīvās partijas (JKP) Rīgas domes deputāta Druvja Kleina izteikumus par Rīgas domes deputātiem piešķirto bezmaksas stāvvietu karšu izmantošanu.

KNAB apliecināja, ka šonedēļ saņemts iesniegums par bijušā Rīgas domes deputāta izteikumiem saistībā ar pašvaldības deputātiem piešķirto bezmaksas stāvvietu karšu izmantošanu.

Patlaban KNAB iepazīstas ar iesnieguma saturu, lai lemtu par turpmāko iestādes rīcību šajā jautājumā.

Vēl neesot zināms, vai birojs saistībā ar to sāks resorisko pārbaudi vai kriminālprocesu.

Jau ziņots, ka birojā par Kleina izteikumiem vērsās Saeimas opozīcijas deputāti Armands Krauze (ZZS) un Aldis Gobzems.

Politiķi iesniegumā KNAB atsaucas uz Kleina apgalvoto portālā "nra.lv", ka Rīgas domē vienam deputātam esot izsniegtas divas stāvvietu kartes, no kurām viena atdota partijas vadībai partijas vajadzībām. Tā esot rīkojušās gan pozīcijas, gan opozīcijas partijas, faktiski tā bijusi sistēma.

Kleins apgalvo, ka Rīgas domes JKP frakcijas vadītājs Jānis Ozols karšu atprasīšanu JKP deputātiem pamatojis ar to, ka kartes vajadzīgas JKP Saeimas deputātu palīgiem, lai viņi pie parlamenta varētu novietot savas automašīnas.

"Ņemot vērā, ka šī informācija norāda uz iespējamiem rupjiem JKP Rīgas domes un Saeimas frakciju amatpersonu likumpārkāpumiem, lūdzam uzsākt pārbaudi par intervijā minētajiem faktiem un nepieciešamības gadījumā saukt vainīgās personas pie atbildības," teikts Krauzes un Gobzema iesniegumā KNAB.

Kā ziņots, iepriekš no amata atkāpās vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Juris Pūce (AP), kurš bija melojis par bezmaksas stāvvietas kartes izmantošanu.

Latvijā

Ikviens, kurš ikdienā brauc ar auto, būs pievērsis uzmanību tam, cik liels daudzums kravas automašīnu pārvietojas pa koplietošanas ceļiem. Īpaši, ja dodaties Eiropas virzienā – ceļš no Kauņas Lietuvā līdz Polijai un tālāk uz Rietumeiropu ir kā pudeles kakls, kur visi kravinieki saspiežas šaurajā “Suvalku koridorā”, kas ir vienīgais sauszemes ceļš no Baltijas valstīm uz Rietumeiropu, neiebraucot trešajās valstīs. Tā ir arī laba vieta, lai subjektīvi novērtētu, cik attīstīta ir loģistikas nozare katrā no Baltijas valstīm.

Svarīgākais