Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 pandēmijas dēļ, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no ceturtdienas, 3.decembra, visā Latvijā pārtrauks klientu apkalpošanu klātienē, informēja VID.
Tas nozīmē, ka no 3.decembra VID nesniegs klātienes pakalpojumus nedz VID klientu apkalpošanas centros, nedz vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros.
No 3.decembra vairs nebūs arī spēkā līdz šim veiktie pieraksti klientu apkalpošanas centra apmeklējumiem klātienē. Tos iedzīvotājus, kuri bija pierakstīti, VID par pieraksta atcelšanu informēs individuāli.
Iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā (EDS), kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā "Sarakste ar VID".
Zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.
VID aicina sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem. Savukārt aktuālo informāciju par VID pakalpojumu pieejamību VID sniegs tīmekļvietnē "www.vid.gov.lv" un sociālajās platformās.