Alkoholisko dzērienu ražotājs AS "Latvijas balzams" sācis ražot "Rīgas melno balzamu" ar šokolādes un piparmētru garšu.
"Rīgas melnais balzams" globālais zīmola direktors Māris Kalniņš pauda, ka dzēriens radīts, ieklausoties patērētāju viedokļos un sekojot pasaules dzērienu izstrādes tendencēm, un īpaši piemērots Ziemassvētku laikam.
Dzērienam samazināts stiprums līdz 30%, līdzīgi kā balzamiem ar upeņu un ķiršu garšām.
Sākotnēji jaunais dzēriens būs pieejams "Latvijas balzams veikalu" tīklā visā Latvijā un pakāpeniski - arī citās tirdzniecības ķēdēs.
Kā ziņots, "Latvijas balzams" apgrozījums pērn sasniedza 78,6 miljonus eiro, kas ir par 4,6% vairāk nekā 2018.gadā, savukārt kompānijas peļņa pērn sasniegusi 10,05 miljonus eiro, kas ir par 7% vairāk nekā 2018.gadā.