Neskatoties uz esošajiem izaicinājumiem un nule izsludināto ārkārtējo stāvokli valstī, kas liedz baudīt maltītes ēdināšanas iestādēs, LIDO krīzei ir gatavi un turpinās darbu pilnā mērā, ievērojot visus valstī noteiktos drošības pasākumus un nodrošinot nemainīgi augstu kvalitāti ne vien ēdieniem, bet arī piegādes pakalpojumiem, informē uzņēmuma pārstāvji.
“LIDO ir Latvijas vizītkarte, kas ar gardo, veselīgo un pilnvērtīgo augstākās kvalitātes ēdienu, kā arī ar teicamo apkalpošanas kultūru un īpašo restorānu interjeru ir visiem zināms kvalitātes standarts, un daudzi mūsu klienti nespēj iztēloties savu ikdienu bez LIDO. Šajā laikā, kad baudīt ēdienu mūsu restorānos uz vietas nav iespējams, mums jāspēj mainīties un būt tuvākiem saviem klientiem kā nekad agrāk, nodrošinot tikpat augstu kvalitāti arī citā formātā. Proti, jau laikus paredzot krīzes otro vilni, strādājām pie piegādes tīkla attīstības, lai saviem klientiem nodrošinātu gardas maltītes arī krīzes laikā. Mūsu uzmanības fokusā turpinās būt nemainīgi augsta kvalitāte ne tikai ēdieniem, bet arī piegādes pakalpojumiem,” stāsta AS LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.
Tuvākajā nākotnē LIDO plāno ieviest arī citus jauninājumus, kas klientiem ļaus iegādāties gardos LIDO ēdienus ērti, ātri un, galvenais, droši.