Vāc parakstus, lai neļautu  līdz100 km/h celt maksimālo braukšanas ātrumu uz Jūrmalas šosejas

© Romāns Kokšarovs/F64

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana par atteikšanos līdz 100 kilometriem stundā (km/h) celt maksimālo braukšanas ātrumu uz Jūrmalas šosejas.

Kā iniciatīvas pārstāvis norādīs Ansis Mežulis. Iniciatīvu plānots iesniegt Satiksmes ministrijā.

Iniciatīvā skaidrots, ka Jūrmalas šosejas posms no pēdējā Babītes pārvada pieslēguma līdz Jūrmalas robežai ir tikai trīs kilometrus garš un maksimālais braukšanas ātrums 100 km/h ļautu iegūt tikai 12 sekundes, salīdzinot ar patlaban atļauto ātrumu 90 km/h.

Mežulis norādīja, ka, mašīnām iebraucot Jūrmalā, notiek bremzēšana un pārkārtošanās, jo daļai "ātro braucēju" no trešās joslas ir jābrauc tālāk pa Ventspils šoseju vai jāpērk Jūrmalas caurlaide, tāpēc ir jāieņem labā josla.

"Jau tagad šo manevru dēļ gada laikā notiek vairākas avārijas. Maksimālā ātruma paaugstināšana paredzami palielinās avāriju skaitu," uzskata idejas autors, piebilstot, ka lielāku avāriju skaitu Ceļu satiksmes drošības direkcija "droši vien centīsies novērst pēc standarta metodes: ātrāk uzlikt zīmi "70 km/h" vai stacionāro fotoradaru".

Mežulis uzskata, ka atļautā maksimālā ātruma palielināšana palielinās braukšanas riskus, tāpēc viņš rosina nepaaugstināt braukšanas ātrumu šajā ceļa posmā.

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais