18. jūnijā ikgadējā Latvijas drukāto mediju izdevēju apbalvošanas pasākumā “Preses Dienas” vadošie preses tirdzniecības un izplatīšanas uzņēmumi “Narvesen” un “Preses serviss” sveica Latvijas iedzīvotāju 2019. gadā iecienītākos preses izdevumus. Uzvarētāji tika apbalvoti 17 nominācijās, ņemot vērā mediju iznākšanas periodiku, pārdošanas rādītājus un tematiku.
“Lai gan aizvien vairāk informācijas par norisēm sabiedrībā, pasaulē un slavenību dzīvē ikdienā gūstam dažādos interneta kanālos, preses izdevumu lasīšana ikdienā nekur nav pazudusi. Ik mēnesi saviem vairāk kā diviem miljoniem klientu, kuri “Narvesen” iegādājas preses izdevumus, piedāvājam vairāk nekā 700 dažādu jomu izdevumu, kuros ikviens var izlasīt jaunākās ziņas vai gūt padziļinātas zināšanas par saviem hobijiem un profesionālajām interesēm. Ļoti priecājamies par Latvijā izdotajiem žurnālu speciālizdevumiem, kuru pārdotās tirāžas bieži vien pārsniedz pamatizdevumu eksemplāru skaitu. Ja pagājušogad preses izdevumu lasīšana uz vietas “Narvesen” veikala tipa tirdzniecības vietās ar paplašinātu zonu maltītes ieturēšanai bija salīdzinoši jauns paradums, redzam, ka gada laikā tas ir nostiprinājies un daudziem kļuvis par obligātu atslodzes rituālu steidzīgajā dienas ritmā,” stāsta “Narvesen Baltija” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.
Nominācijā “Debija 2019” pirmo vietu ieguva SIA “Mediju nams” jaunais izdevums sievietēm “Kā Būt Laimīgai”, otrajā vietā ierindojās izdevniecības SIA “Egmont Latvija” izdevums “Minecraft,” bet trešajā - SIA “Ēdiens kā zāles” izdevums ar tādu pašu nosaukumu “Ēdiens kā zāles”.
Žurnāls “Kā Būt Laimīgai” iznāk vienu reizi ceturksnī.
"Man ir īpaši liels prieks par šo balvu, jo viena lieta ir vadīt un saņemt šādas balvas par populāriem žurnāliem, kas jau pirms daudziem gadiem stabili iekarojuši gan vietu tirgū, gan lasītāju sirdīs, bet pavisam cita - radīt ko jaunu un nebijušu, turklāt laikā, kad visi runā par mediju krīzi un žurnālu galu. Šī balva ir lasītāju novērtējums un apliecinājums, ka ir vajadzīgs saturs, kas ne tikai izklaidē un izglīto, bet mudina uz darbību. Esmu saņēmusi atsauksmes, ka šis žurnāls ir kā pašpalīdzības grāmata, un tas ir vislielākais kompliments, jo tāds bija arī mērķis. Ka lasītāja ne tikai izlasīs un atstās uz naktsgaldiņa, bet būs iedvesmota veikt pārmaiņas savā dzīvē, lai dzīvotu labāk un piepildītāk. Lai būtu laimīgāka. Jo es ticu, ka sajūtu - būt laimīgam - var iemācīties, ja vien to praktizē. Mēs kopā ar dažādiem profesionāļiem parādām dažādus veidus, kā to var izdarīt, lasītājas rokās - vai un ko no tā izvēlēties un sākt darīt. Un, ja kaut viena sieviete, pateicoties žurnālam, veikusi izmaiņas savā dzīvē un tagad ir laimīgāka, arī es esmu...laimīga," norāda žurnāla galvenā redaktore Inita Sila.