"PrivatBank" klientiem tuvākajās dienās būs ierobežota iespēja veikt maksājumus un izņemt naudu

© Lauris Aizupietis/F64 Photo Agency

Nākamnedēļ AS "PrivatBank" pāries uz jaunu bankas informāciju tehnoloģiju (IT) sistēmu, līdz ar to būs ierobežota iespēja veikt maksājumus un izņemt naudas līdzekļus bankomātā, informēja "PrivatBank" Mārketinga un komunikācijas departamenta vadītāja Jūlija Zeile.

Zeile informēja, ka pāreja notiks no 19. līdz 24.jūnijam, līdz ar to maksājumi apstrādei tiks pieņemti līdz 19.jūnija plkst.15, savukārt 20.jūnijā - no plkst.1 līdz plkst.4 - būs karšu sistēmas dīkstāve.

Tāpat no 19. līdz 24.jūnijam nebūs pieejama "PrivatBank" internetbanka, kā arī 23. un 24.jūnijā no plkst.22 līdz plkst.3 būs ierobežota "PrivatBank" maksājumu karšu funkcionalitāte.

"PrivatBank" IT departamenta vadītājs Māris Puriņš skaidroja, ka "PrivatBank" klientiem sniegto pakalpojumu kvalitāte, drošība un elastīgums ir mūsu darbības prioritātes, tādēļ bankas vadība nolēma ieviest starptautiski atzītu bankas sistēmu "Temenos T24".

"Jaunā bankas sistēma ļaus "PrivatBank" komandai kvalitatīvi apkalpot klientus, kā arī uzlabot bankas klientu pieredzi," viņš norādīja.

"PrivatBank" aicina klientus savlaicīgi plānot savus finanšu darījumus. Pilns bankas pakalpojumu klāsts būs atkal pieejams 25.jūnijā.

LETA jau ziņoja, ka Latvijas "PrivatBank" šogad pirmajā ceturksnī strādāja ar zaudējumiem 1,858 miljonu eiro apmērā, kas ir 2,1 reizi vairāk nekā 2019.gada attiecīgajā periodā. Savukārt "PrivatBank" grupas zaudējumi 2020.gada pirmajā ceturksnī palielinājušies 2,5 reizes, sasniedzot 1,608 miljonus eiro.

Bankas grupā ietilpst "PrivatBank", nekustamo īpašumu uzņēmums "Amber Real", kā arī "PrivatInvestment".

Pēc aktīvu apmēra "PrivatBank" 2019.gada beigās bija 11.lielākā banka Latvijā. Bankas lielākais akcionārs ir Ukrainas "PrivatBank", kuru 2016.gada decembrī Ukrainas valdība nacionalizēja.

Latvijā

Finanšu nozares asociācijas (FNA) apkopotie dati liecina, ka šī gada pirmajos desmit mēnešos četrām lielākajām bankām Latvijā ir izdevies novērst finanšu krāpšanas mēģinājumus un pasargāt klientu līdzekļus vairāk nekā 10 miljonu eiro apmērā. Tomēr šajā pašā periodā krāpniekiem izdevies izkrāpt vairāk nekā 13 miljonus eiro. Visbiežāk krāpšanas gadījumi ir saistīti ar investīciju krāpniekiem (78% gadījumu novērsti) un telefonkrāpniekiem (51% gadījumu novērsti).

Svarīgākais